مهندس امین رحیم زاده، مدیریت خاطر نشان ساخت:

لذیذترین و باکیفیت ترین غذاهای ایرانی در تالار و رستوران های گل محمدی

رستوران تالارهای گل محمدی با مدیریت مهندس امین رحیم زاده در استان های تهران و البرز دارای شعبه می باشد. این مجموعه با اجرای ایده های نو و خلاقانه سعی دارد همگام با دنیای امروز پیش رود. مهندس رحیم زاده که در دو رشته تحصیلی مهندسی عمران و مهندسی برق تحصیل کرده قصد دارد در  ایده های ساختمانی مجموعه نیز تغییر و تحول ایجاد نماید. در گفتگو با این مدیر توانمند و نوآور، ایشان به توضیح چگونگی ارائه خدمات پذیرایی و نیز تهیه و عرضه انواع غذاهای متنوع و لذیذ در شعب زیر مجموعه گل محمدی می پردازد:
رستوران تالارهای گل محمدی با مدیریت مهندس امین رحیم زاده در استان های تهران و البرز دارای شعبه می باشد. این مجموعه با اجرای ایده های نو و خلاقانه سعی دارد همگام با دنیای امروز پیش رود. مهندس رحیم زاده که در دو رشته تحصیلی مهندسی عمران و مهندسی برق تحصیل کرده قصد دارد در ایده های ساختمانی مجموعه نیز تغییر و تحول ایجاد نماید. در گفتگو با این مدیر توانمند و نوآور، ایشان به توضیح چگونگی ارائه خدمات پذیرایی و نیز تهیه و عرضه انواع غذاهای متنوع و لذیذ در شعب زیر مجموعه گل محمدی می پردازد:
کد خبر: ۱۶۴۰

بفرمایید چگونه وارد این حوزه شدید؟
در گذشته یک تجربه کوچک در زمینه مدیریت کافه همراه با سرو غذا داشتم. به این ترتیب فرصتی پیش آمد تا در کنار آقای اکبر رواسیان کاشی با برند گل محمدی همکاری نمایم. ایشان بسیار پشتکار دارند و همچنان در همه بخش‌های کاری نظارت می‌کنند. همچنین همواره از بنده حمایت کردند و موجب قوت قلب من شدند تا در کار پیشرفت کنم.
این مجموعه چه نوع غذا‌هایی را عرضه می‌کند؟
شعبه‌هایی که رستوران دارند همه روزه پذیرای مهمانان می‌باشد. غذا‌هایی که در این دو شعبه عرضه می‌گردد غذا‌های سنتی، قفقازی، سلطانی، وزیری و جوجه کباب و غذا‌های ایرانی است.
همچنین چندین نوع ماهی طبخ می‌شود که یک طبخ ماهی مخصوص حاج آقا و ایده ایشان است که بسیار خوشمزه و به اسم ماهی تنوری و پنیری سرو می‌شود. ما در دو شعبه رستوران ستارخان و رستوران کردان میز سالاد مخصوص داریم که در هر دوشعبه ماهی طبخ می‌گردد. در مجموع تلاش کرده ایم لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذا‌های ایرانی را در تالار و رستوران‌های گل محمدی به مشتریان عرضه نماییم.
در مورد ظرفیت تالار و رستوران‌ها توضیح دهید؟
مجموعه‌هایی که تالار و رستوران هستند مهمانی‌ها در حد ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفره برگزار می‌شود. در رستوران و تالار هشتگرد، بیشتر بخش تالار فعالیت دارد. ظرفیت ۱۶۰۰ نفری در ۴ سالن انجام می‌پذیرد. همچنین در تالار ستار خان تهران ظرفیت مهمانی بیرون بر روزانه ۱۰۰۰ غذا است.

رستوران تهران:صادقیه-ستار خان- رستوران گل محمدی
رستوران کردان:کوهسار-نرسیده به سه راهی شندل- بلوار مدرس -رستوران گل محمدی
تالار هشتگرد:هشتگرد-حسین آباد-امامزاده ینگی امام-بلوار چمران-تالار گل محمدی
شماره تماس:
۰۹۱۰۱۲۵۲۳۶۴

newsQrCode
ارسال نظرات