در گفتگو با نیما زاهد معرفی شد:

بهره مندی مجموعه آذرین ستاره صنعت نیما از تکنولوژی برتر جهان

نیما زاهد، فعالیت حرفه ای خود را با تولید پرینترهای سه بعدی و cnc آغاز نمود. سپس به منظور توسعه فعالیت خود از سال 1398 مجموعه آذرین ستاره صنعت نیما را تاسیس کرد. وی همچنین در سال 1400 به شرکت
نیما زاهد، فعالیت حرفه ای خود را با تولید پرینترهای سه بعدی و cnc آغاز نمود. سپس به منظور توسعه فعالیت خود از سال 1398 مجموعه آذرین ستاره صنعت نیما را تاسیس کرد. وی همچنین در سال 1400 به شرکت "باما پیشرو صنعت" پیوست و مدیریت قسمتی ازاین مجموعه را نیز بر عهده گرفت. این شرکت، حدود هشت سال است که در حوزه bms، it ، iot و الکترونیک فعالیت دارد. این کارآفرین جوان تاکنون شش اختراع را به ثبت‌ رسانده که یکی از آنها قابلیت ثبت جهانی دارد. وی سال گذشته به عنوان فناور برتر استان البرز انتخاب گردیده است. با این مقدمه شما را به مطالعه گفتگویی که با ایشان به انجام رسانده ایم، دعوت می کنیم:
کد خبر: ۱۶۴۴

لطفا بفرمایید چه شد که وارد عرصه تولید شدید و فعالیت جنابعالی در چه زمینه‌هایی است؟
من در زمینه iot و هوشمندسازی سیستم‌های مربوط به گلخانه‌ها و منازل فعالیت داشتم. در مسیر فعالیت در این عرصه، متوجه این موضوع شدم که هنگام ساخت باکس‌های "بُرد" برای iot و bms، نیاز به ساخت باکس است و سپس این ایده به ذهنم رسید که تنها راه معقول استفاده از پرینتر‌های سه‌بعدی است.
از آن‌جا که یکی از علایق مهم و شخصی من خلق کردن و ساختن است، شروع به ساخت دستگاه پرینتر سه‌بعدی کردم. من اولین دستگاه پرینتر سه‌بعدی را در منزل خود و با صرف انرژی بسیار، ساختم.
گاه ساعت‌های متمادی بی‌وقفه، روی تولید این دستگاه متمرکز بودم و کار کردم. در حال حاضر خود بنده تولیدکننده این محصولات هستم.
گستره خدمات مجموعه‌های تحت مدیریت شما چه مواردی را شامل می‌شود؟
ما در شرکت "آذرین ستاره صنعت" و برند تری دی استار، انواع پرینتر‌های سه‌بعدی sla و sls و fdm و dlp و همچنین انواع cnc فلزات و غیر فلزات تولید می‌کنیم.
در شرکت " باما پیشرو صنعت " نیز تولید تجهیزات تعمیرگاهی را انجام می‌دهیم و امروزه از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید و به‌روز در تجهیزات تعمیرگاهی نیز رونمایی کرده و این تجهیزات را وارد بازار کرده‌ایم.
آیا محصولات شما مزیت خاصی نسبت به تولیدات مشابه دارد؟
تفاوت کار ما با سایر همکارانی که در این حوزه کار می‌کنند این است که ما از تکنولوژی روز دنیا بهره می‌بریم و تولیداتمان مطابق با متد روز جهان است. سرعت و دقت بالاتری دارند. همچنین نسبتا خدمات پس از فروش بهتری ارائه می‌دهیم.
تولیدات شرکت ما کاملاً صنعتی و بدون لرزش و ارتعاش است. این دستگاه‌ها با دقت بسیار بالایی وارد بازار فروش می‌شوند و رقابت قیمتی دارند.
از بازار فروش محصولات خود رضایت دارید؟
بله. خدا را شکر می‌کنم که در سه سال گذشته، حداقل دویست مشتری داشته‌ایم و هیچ‌کدام از خریداران از محصولات ما ناراضی نبوده‌اند.
مخاطبان هدف شما معمولاً چه افرادی هستند؟
تمام کسانی که با هر قطعه فلزی و غیر فلزی سر و کار دارند، مخاطبین هدف ما هستند. این طیف نیازمندند که حتماً به یک پرینتر سه‌بعدی یا cnc دسترسی داشته باشند. حتی کودکانی که اسباب‌بازی‌های جور کردنی می‌خواهند و دوست دارند اسباب‌بازی‌ها را برای خود بسازند، روزی از این پرینتر‌های سه‌بعدی استفاده خواهند کرد.
خارج از ایران و برای مثال در کشور‌های اروپایی، استفاده از پرینتر‌های سه‌بعدی در تمام اصناف و فروشگاه‌ها و مدارس مرسوم است و استفاده از این دستگاه در مراکز مختلف، امری عادی است و برای ساخت قطعاتی که فرایند تولید بسیار سختی دارد یا تنها دارای نمونه اولیه است، کاربرد فراوانی دارد.
در پایان این گفتگو اگر ناگفته‌ای دارید که علاقه‌مند هستید به آن اشاره شود، بفرمایید.
صحبت بنده این است که ما همیشه باید روی پیشرفت متمرکز باشیم و در این مسیر گام برداریم و اولین شرط برای پیشرفت، قابلیت ریسک کردن است. برای موفقیت می‌باید از خود شروع کنیم زندگی مسیر تکامل است باید به تکامل برسیم.
نشانی دفتر شرکت: کرج- فردیس- شهرک طالقانی-میدان طالقانی- روبروی کوچه حکیمی فر- پلاک ۱۴۸
نشانی دفتر فروش تهران: تهران- یافت‌آباد- میدان بهاران- کوچه رفیعی‌زاده- پلاک ۱۸۴
نشانی باما پیشرو صنعت: شهریار- قلعه نو- بعد از کوچه امام زمان پلاک ۴
شماره‌های تماس: ۰۹۳۳۶۰۰۵۸۸۲ و ۰۹۱۲۹۴۹۵۹۸۸
نشانی سایت: ۳dpstar.ir

newsQrCode
ارسال نظرات