به میزبانی بانک ملی شعب استان البرز برگزار شد؛

نخستین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان البرز در سال ۱۴۰۳

رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان البرز بیان کرد: اهتمام جدی مدیران شبکه بانکی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری با شعار
رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان البرز بیان کرد: اهتمام جدی مدیران شبکه بانکی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری با شعار "جهش تولید با مشارکت مردم " و افزایش سهم مشارکت بخش خصوصی در جهش تولید قابل قدردانی است.
کد خبر: ۱۶۶۶

به گزارش جام جم البرز، مهرپویا دبیر محترم کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران استان البرز، در نخستین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان البرز در سال ۱۴۰۳ از عملکرد شبکه بانکی و تاثیر گذار در افزایش شاخص اقتصادی و رونق تولید در سطح استان علیرغم شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و ناترازی نقدینگی بانک‌ها قدردانی کرد.
وی ادامه داد: اهتمام جدی مدیران شبکه بانکی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری با شعار "جهش تولید با مشارکت مردم " و افزایش سهم مشارکت بخش خصوصی در جهش تولید و سیاست‌های اعتباری و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تکلیف دانستند و این اهتمام قابل قدردانی است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان البرز و بر اساس آمار عملکردی، اعلام کرد دو بانک ملی و سپه در بخش منابع در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، در شاخص کسب سهم بازار در استان به میزان ۲۲.۶۴ و ۲۰.۰۳، افزایش و رشد داشته اند.
مهرپویا افزود: این دو بانک در راستای استفاده منابع در پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به لحاظ تعداد وام گیرندگان نیز شاهد رشد ۸۳٪ در سطح استان بودیم که شایسته است از مدیران و کارکنان شبکه بانکی قدردانی کرد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکیدات ریاست محترم جمهوری و استاندار البرز شبکه بانکی در نهضت ملی مسکن، تمامی بانک‌های عضو کمیسیون، مدیریت و برنامه ریزی و اهتمام جدی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات