مدیرکل پست استان البرز:

هاب پستی به مساحت ۸۴ هزار متر مربع در البرز راه اندازی می‌شود

مدیر کل پست استان البرز بیان کرد: با همه توان پیگیر راه اندازی هاب پستی و ایجاد مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند به مساحت ۸۴ هزار متر مربع هستیم.
مدیر کل پست استان البرز بیان کرد: با همه توان پیگیر راه اندازی هاب پستی و ایجاد مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند به مساحت ۸۴ هزار متر مربع هستیم.
کد خبر: ۱۶۶۹

به گزارش جام جم البرز،رضا حمیدپور با اشاره به رویکرد شرکت ملی پست جمهوری اسالامی ایران در راستای هوشمند سازی شبکه پستی کشور گفت: استان البرز با همه توان پیگیر راه اندازی هاب پستی و ایجاد مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند به مساحت ۸۴ هزار متر مربع بوده و این مسئله از خواسته‌های مدیرعامل و معاون فنی و بازرگانی شرکت است.
وی افزود: مجوز‌های لازم در اجرای این پروژه توسط اعضای هیئت مدیره صادر شده و در تلاش هستیم تا مراحل اجرایی به سرعت عملیاتی شود.
رشد ۳۳ درصدی تجارت الکترونیک در البرز
مدیرکل پست استان البرز گفت: تجارت الکرونیک در استان البرز با رشدی ۳۳ درصدی در وضعیت مطلوب قرار دارد؛ زیرا برخی از مشتریان کلان پستی کشور در استان البرز مستقر هستند و عمده آن‌ها در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارند؛ همچنین با احتساب ترافیک فروشگاه‌های برخط، به طور تقریبی ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد پست استان به حوزه تجارت الکترونیک مرتبط است.
حمیدپور افزود: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در پویایی و دستیابی شرکت ملی پست به اهداف خدمت رسانی نقش ایفا می‌کند اجرای فرآیند جی نف بوده و استان البرز در سال ۱۴۰۲ با مساعدت اداره کل کدگذاری و جغرافیایی، عملیات اجرایی در هفت شهر آسارا، محمدشهر، کمالشهر، گرمدره، چهارباغ، پلنگ آباد، مشکین دشت به اتمام رسانده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد نقاط شهری استان امکان بهره بردای از خدمت جی نف را دارند و درتلاش هستیم با به کارگیری توان داخلی این خدمت در نقاط روستای سطح استان اجرایی شود.
مدیرکل پست استان البرزدر تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های پیش رو در سال ۱۴۰۳ مطرح کرد: ترافیک صادره استان در سال ۱۴۰۲ عدد ۵ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۲۳۴ بوده که رتبه ۵ کشور را دارد، ترافیک وارده استان هم ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۹۴۳ بوده که رتبه ۸ کشور را کسب کرده است، متوسط میانگین توزیع موزعین استان عدد ۱۱۳ بوده و رتبه ۲ کشور را به خود اختصاص داده است.
حمیدپور بیان کرد: استان البرز طی ۱۴۰۳ در خصوص اجرایی شده پنج اقدام مهم افزایش ترافیک ودرآمد، ارتقاء کیفیت استان، پیگیری جذب اعتبارات استانی، احداث سوله تجزیه و مبادلات هوشمند، اصلاح فرآیند و بازنگری در خطوط و گشت‌های نامه رسانی جهت استاندارد سازی برنامه ریزی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات