شورای شهر و شهرداری کلانشهر کرج در هفته ای که گذشت

کد خبر: ۱۶۸۹

شورای شهر و شهرداری کلانشهر کرج در هفته ای که گذشت

 

شهرداری از پاکبانان و سبزبانان قدردانی کند

مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر نقش و اهمیت زحمات کارگران در ارائه خدمات در شهر گفت: انتظار داریم شهرداری از تمامی پاکبانان و سبزبانان به نحو شایسته تقدیر کند.
وی افزود: توسعه و تحول در شهر و کسب رضایت شهروندان با تلاش کارگران به خصوص پاکبانان و سبزبانان زحمتکش محقق می‌شود لذا تکریم شایسته آنان امری ضروری است.

شورای شهر و شهرداری کلانشهر کرج در هفته ای که گذشت

اتصال متروی کرج و تهران امسال نهایی می‌شود
به گزارش جام جم البرز، مهرداد کیانی شهردار کلانشهر کرج همراه با سید مرتضی اعتصامی عضو شورای اسلامی این کلانشهر به صورت سرزده از آخرین مراحل تکمیل ایستگاه شهید سلطانی مترو بازدید به عمل آورد و طی سخنانی اظهار داشت: به موازات تکمیل این ایستگاه مهم و محوری، سه ایستگاه میدان امام حسین (ع)، چهارراه مصباح و چهارراه هفت تیر نیز به سرعت در حال تجهیز و ساخت ابنیه هستند و در آینده‌ای نزدیک بهره برداری از قطار شهری به صورت تجاری و مشابه مترو در دیگر کلانشهر‌ها آغاز می‌شود.

 

شورای شهر و شهرداری کلانشهر کرج در هفته ای که گذشت

مهندسان ناظر موظفند در گزارش پرونده ماده صد به استحکام بنا اشاره کنند

علی قاسم پور، عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: متاسفانه در سنوات ماضی یک بخشنامه کاملا غیر قانونی در شهرداری بابت کمیسیون ماده صد صادر شده که به زیان مردم است و باید هر چه سریعتر اصلاح شود.
سازمان نظام مهندسی وظیفه کنترل و نظارت بر اجرای درست و صحیح برابر آیین نامه‌ها و برابر مشخصات فنی ساختمان در همه ابعاد بخصوص استحکام بنا دارد؛ پرونده‌ای به کمیسیون ماده صد ارجاع می‌شود که برخلاف مفاد پروانه صادره شهرداری اجرا شده است وگرنه دلیلی برای ارسال پرونده به کمیسیون ماده صد وجود ندارد.


شورای شهر و شهرداری کلانشهر کرج در هفته ای که گذشت

کشف ۱۵ تن پسماند در یک منزل مسکونی

محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از شناسایی یک واحد مسکونی که بیش از ۱۵ تن زباله در آن بود خبر داد. وی اظهار کرد: بیش از ۱۵ تن زباله در یک منزل مسکونی در شهر کرج که توسط مالک تجمیع شده بود با شکایت همسایگان مبنی بر بوی نامطبوع کشف شد.

وی با تشریح این اتفاق، افزود: تمام نقاط این ملک مملو از زباله بود که نه تنها حیاط خانه، بلکه اتاق‌ها هم مملو از زباله و ضایعات بود که همسایگان به دلیل انتشار بوی نامطبوع متوجه این موضوع شده بودند.


شورای شهر و شهرداری کلانشهر کرج در هفته ای که گذشت

ضلع جنوب شرقی میدان باهنر رفع تصرف شد

محمدرضا آژیر مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از رفع تصرف یک قطعه زمین واقع در ضلع جنوب شرقی میدان باهنر با مساحت چهار هزار متر مربع پس از گذشت ۱۴ سال خبر داد.
وی اظهار کرد: این زمین طی ۱۴ سال گذشته توسط فردی به صورت گلخانه غیرمجاز مورد استفاده قرار گرفته بود که علیرغم پیگیری‌های فراوان همچنان در تصرف شخص بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مجدانه این اتفاق محقق شد.

newsQrCode
ارسال نظرات