خودتو سر حال نگه دار

قهوه یکی از نوشیدنی‌هایی است که امروزه بسیاری از مردم آن را به چایی یا نوشیدنی‌های گرم دیگه ترجیح میدهند، این نوشیدنی خوش عطر و طعم از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شدهٔ گیاه قهوه به دست می‌آید، گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آفریقا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است.
قهوه یکی از نوشیدنی‌هایی است که امروزه بسیاری از مردم آن را به چایی یا نوشیدنی‌های گرم دیگه ترجیح میدهند، این نوشیدنی خوش عطر و طعم از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شدهٔ گیاه قهوه به دست می‌آید، گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آفریقا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است.
کد خبر: ۱۷۲۵

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
مجتبی زارعی ۴۱ ساله دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت بازرگانی متاهل و دارای فرزند پسربنام علی اصغر که اصالتا از میامی شهرستان جاجرم که به اتفاق برادرم مصطفی و مهدی زارعی کافه نامدار را تاسیس کردیم.
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این شغل و حرفه شد؟
بنده کارمند یک شرکت خصوصی بودم و برادرم مهدی در شغل داروسازی مشغول به فعالیت بودند، از آنجایی برادرم مهدی علاقه بسیاری به شغل کافه و قهوه فروشی داشتند و همین امر با عث شد که ایشان در سال ۱۳۹۷ به دنیای قهوه ورود نماید و این کافه رستوران را با تمام سختی‌های که داشت با عشق تاسیس کردیم با توجه به علاقه مندی که بااین حرفه داشتیم موفق شدیم شعبه دوم را نیز افتتاح کنیم تا بیشتر بتوانیم خدمات کافه را به شهروندان ارائه دهیم.
در فروشگاه قهوه نامدار چه محصولاتی برای عرضه به مشتریان عزیز وجود دارد؟
تمام محصولات و تجهیزات مربوط به قهوه، انواع نوشیدنی‌های گرم مثل اسپرسو، کاپوچینو، لاته، هات چاکلت، موکا، آمریکانو، چای ماسالا و ... و انواع چای و دمنوش

ظرفیت شعبه خود را معرفی بفرمایید؟
کافه نامدار در دو شعبه فعالیت می‌کند وما آماده هر گونه خدمات به مشتریان عزیز میباشیم
شعبه اول در محیط بیرونی میز و صندلی چیدمان شده است و پذیرایی انجام خواهد شد با ظرفیت ۱۵ الی ۲۰ نفر که در سال ۹۷ افتتاح شد ه است و سعی کرده ایم در این مدت همیشه رضایت همه مشتریان را داشته باشیم که این برای ما بزرگترین افتخار می‌باشد.
شعبه دوم ۲۰ الی ۲۵ نفر داخل سالن می‌توانند از خدمات کافه بهرمند شوند.
امکان برگذاری مراسم و مهمانی در کافه نامدار وجود دارد؟
بله برگذاری مراسم و جشن‌های کوچک مثل جشن تولد و همچنین دورهمی‌های دوستانه امکان پذیر است البته بهتر است یک روز قبل هماهنگی لازم انجام شود؛ و نیاز به پرداخت هزینه بابت ورودی نیز ندارد.
ویژگی منحصر به فرد مجموعه شما نامدار را مطرح بفرمایید؟
یکی از مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه ما این بود ه است که قهوه را با بهترین عطر و طعم به مشتریان عزیز ارائه دهیم وبرای رسیدن به این هدف زمان زیادی را صرف کرده ایم.
مدیریت محترم کافه نامدار جناب آقای مجتبی زارعی توصیه خود را اینگونه مطرح فرمودند:
هر کسی برای یکبار هم که شده نوشیدنی قهوه را امتحان کند، اما قهوه را جایی تهیه کند که هم مطمئن و با کیفیت با شد. شما قطعا با یک خرید خوب از مجموعه کافه نامدار مشتری ما خواهید شد.
روز‌ها و ساعات کاری مجموعه:
همه روزه ۷ الی ۲۳
روز‌های تعطیل از
۸:۳۰ الی ۲۳
شماره‌های تماس:
۰۹۱۲۱۶۹۸۳۸۶
۰۹۱۲۶۶۰۸۰۸۸
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام
_coffee_namdar
آدرس:
شعبه یک: کرج، بلوار مدرس، رو به روی ایستگاه شهرداری، قهوه نامدار
شعبه دو: کرج، بلوار مدرس، نبش کوچه پیام، قهوه نامدار

newsQrCode
ارسال نظرات