لبخندتان زیبا و از ته دل

دندان بهترین نقش و سخت‌ترین ساختار را در فک انسان و بسیاری از جانوران مهره‌دار دارد. عمده‌ترین کاربرد دندان، تکه تکه و آسیاب کردن غذا‌ها می‌باشد. علاوه بر این، در انسان‌ها، دندان نقش بسیار مهمی در تکلم و ادای صحیح کلمات ایفا می‌کند.
با توجه به اهمیت دندان ونگهداری دندان بر آن شدیم به یکی از پزشکان منتخب از دیدگاه جام جم البرز نشستی داشته باشیم.
دندان بهترین نقش و سخت‌ترین ساختار را در فک انسان و بسیاری از جانوران مهره‌دار دارد. عمده‌ترین کاربرد دندان، تکه تکه و آسیاب کردن غذا‌ها می‌باشد. علاوه بر این، در انسان‌ها، دندان نقش بسیار مهمی در تکلم و ادای صحیح کلمات ایفا می‌کند. با توجه به اهمیت دندان ونگهداری دندان بر آن شدیم به یکی از پزشکان منتخب از دیدگاه جام جم البرز نشستی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۷۲۷

افتخار هم‌صحبتی با سرکار خانم دکتر مهسا دلشاد از دندانپزشکان خوش آتیه کشورمان را داشته ایم که ماحصل این گفتگو در ذیل آمده است.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
دکتر مهسا دلشاد دندانپزشک و جراح عمومی هستم که از دانشگاه علوم پزشکی زنجان فارغ‌التحصیل شده ام و ۴ سال است که در این حرفه مشغول فعالیت هستم.
چه انگیزه‌ای باعث شد دندانپزشکی را انتخاب کنید؟
علاوه بر علاقه‌ای که به این رشته داشتم، دندانپزشکی را به دلیل هنر و ظرافت خاصی که در آن نهفته است، برگزیدم؛ و از آنجایی که با عشق و علاقه به این حرفه و تخصص رو آوردم توانسته ام بهترین خدمات را به بیماران ومراجعه کنندگان ارائه نماییم و تمام مراجعین با رضایت مندی کامل مجموعه را ترک می‌کنند و این برای بنده و تیم همکاران بسیار اتفاق خوب وعالی است و من به این رضایت مندی افتخار می‌کنم.
خدماتی که در مجموعه شما به همشهریان عزیز ارائه می‌شود را مطرح بفرمایید؟
سعی کرده ایم کلیه خدمات مورد نیاز درمانی و زیبایی را به صورت یکجا در این مطب ارائه نماییم که هم در زمان و هم در هزینه برای همشریان محترم بهترین باشیم.
کلیه خدمات دندانپزشکی عمومی شامل:
ترمیم دندان، کشیدن دندان، خدمات دست دندان مصنوعی؛ عصب کشی و روکش کردن دندان و.
همچنین خدمات زیبایی شامل: کامپوزیت، لمینیت؛ بیلیچینگ و ارتودنسی را ارائه میدهیم.

مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد و همچنین راهکار بهبود آن‌ها را بفرمایید؟
عمده‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم، مسئله مواد، وسایل و تجهیزات دندانپزشکی
می‌باشد که اگر پشتیبانی لازم صورت گیرد و موادی که تهیه می‌کنیم از اصالت آن اطمینان داشته باشیم و برند‌های معتبر در کشورمان نمایندگی داشته باشند، مسلما ما با خیالی آسوده بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه خواهیم داد.

دورنمایی که از این شغل در ذهن خود داشتید با واقعیت مطابقت داشت؟
البته این سوال شما به دو طریق می‌توان جواب داد.
اول: بله واقعا یکی از مهمترین دورنمایی که د رذهن بنده بود خدمات درست وصادقانه برای هم وطنانم بود که با لطف خدا توانستم بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهم که این همان دورنمایی بود که داشتم و امروز به جهت خدمت پاک و صادقانه به آن می‌بالم.
دوم: از لحاظ در آمد و انتظارتی که داشتیم بر آورده نشد با گذشت زمان تقریبا همه چیز تغییر کرد و این موضوع مقداری تلخ است و امیدواریم که با تلاش بیشتر بتوانیم جبران کنیم.
برای آینده شغلی خود چه برنامه و هدفی دارید؟
تمام تلاش بنده رشد و ارتقاءکیفیت کارم و بهتر خدمات دادن به بیماران و مراجعه کنندگان است از این رو سعی دارم ادامه تحصیل دهم و با گرفتن تخصص در این رشته و توسعه و گسترش حوزه فعالیتم بتوانم بیش از این مثمر ثمر باشم که برای رسیدن به هدفم تلاش کرده وخواهم کرد و برای رسیدن به این هدف فاصله دوری ندارم.

نقش رسانه چقد ر می‌تواند در بهبود شرایط کاری شما تاثیر گذار باشد؟
رسانه به دلیل اینکه راه ارتباطی بین ما و مردم است بسیار نقش موثری دارد. معمولا آحاد مختلف مردم همیشه به رسانه‌ها اعتماد داشته و این توقع نیز می‌باشد که رسانه‌ها نیز بتوانند همیشه با صداقت کامل همه صنف‌ها را اطلاع رسانی نمایند تا این اعتماد بیشترشود به همین جهت قطعا رسانه‌ها می‌توانند در توسعه؛ گسترش و معرفی نقش بسزایی را ایفا نماییند.

برای خدمات زیبایی شامل کامپوزیت و لمینیت مطابق با نظر شخصی بیماران کار را انجام می‌دهید؟
یکی از شرایط کاری بنده که خود را ملزم به انجام آن می‌دانم ارائه مشاوره قبل از اقدام به خدمات است و تلاش می‌کنم تمام موارد مهم وقابل ذکر را مطرح نمایم و بیمار با اطلاعات کامل تصمیم به گرفتن خدمات نماید تا با رضایت کامل از مجموعه خارج شود.
درنهایت خود بیمار است که انتخاب می‌کند و طبق سلیقه بیمار کار انجام می‌شود الا در مواردی خاص که درخواست بیمار خارج از عرف باشد.

در مورد انتخاب مسواک و خمیر دندان و همچنین مدت زمان استفاده از آن‌ها توضیحاتی را مطرح بفرمایید؟
بهتر است از مسواک‌های نرم و نیمه نرم استفاده کنید و مسواک‌های سخت را انتخاب نکنید و حتما هر ۳ ماه یکبار نسبت به تعویض مسواک اقدام نمایید.
در مورد خمیر دندان نیز در صورت استفاده از خمیر دندان‌های سفید کننده حتما از برند‌های معتبر استفاده کنید و به صورت مقطعی استفاده کنید، استفاده از خمیر دندان‌های سفید کننده به صورت مداوم مینای دندان را ضعیف می‌کند و آسیب رسان است.
با توجه به هزینه‌های بالا درمان و زیبایی آیا مشاوره حضوری و تلفنی انجام می‌دهید؟
تمام تلاش ما رضایت مندی مراجعین است از این رو همه افراد می‌توانند از طریق واتساپ و اینستا گرام ویا به صورت تلفنی و حضوری قبل از هر اقدامی مشاوره رایگان بگیرند ودر صورتی که به نتیجه مطلوب رسیدند اقدام به درمان ویا زیبایی کنند؛ ما با تمام وجود در خدمت مراجعین حضوری و تلفنی هستیم ودوستدار رضایت مندی بیماران میباشیم.

خدمات دندان پزشکی آیا شامل بیمه‌های پایه میشود یا خیر؟
در مجموعه ما با بیمه‌های بانک مرکزی؛ شرکت ایران ایر؛ سازمان نظام مهندسی و بازنشستگان تامین اجتماعی که از بانک رفاه حقوق دریافت می‌کنند (سامانه بتا بانک رفاه) قرار داد داریم و میتوانند از خدمات ما بهرمند شوند؛ و اگر بیماری بیمه تکمیلی نیز داشته باشد بافاکتور مهر شده ما میتواند هزینه‌های تعریف شده در بیمه تکمیلی خود را دریافت نماید.

سرکار خانم دکتر مهسا دلشاد کلام پایانی و توصیه خودرا اینگونه مطرح فرمودند:
از اینکه بنده را دعوت کردید و به گفتگو نشستیم بسیار متشکرم و امیدوارم در حوزه دندانپزشکی اطلاعات جامعه عمومی بیشتر شود و اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم عزیز در حوزه بهداشت و در تمام گروه‌های سنی با جدیت بیشتری انجام شود تا باعث پیشگیری از بسیاری از مشکلات دهان و دندان شود.
روز‌ها و ساعات کاری فعالیت مطب: دکتر مهسا دلشاد
روز‌های زوج: ساعت ۱۰ الی ۲۰
دکتر سعید حاتمی
روز‌های فرد ساعت ۱۰ الی ۲۰
مشاوره تلفنی و مشاوره در واتساپ و اینستاگرام
شماره تماس و واتساپ:
۰۲۶۳۴۴۲۶۹۵۹
۰۹۹۶۴۰۸۲۱۴۱
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
Instagram.com/dr.mahsadelshad
آدرس:
کرج، جهانشهر، میدان مدنی، رو به روی بیمارستان مدنی، ساختمان فراز، طبقه دوم، واحد

newsQrCode
ارسال نظرات