طی مصاحبه با بهرام محمود خانی، مدیر مجموعه خانه چوب روایت شد:

داستان آموزنده زندگی مردی با اراده پولادین در خانه چوب

در گفتگو با بهرام محمود خانی، داستان مردی را می شنویم که با عشق و علاقه، شغل اجدادی خود را زنده نگه داشت. وی پس از شهادت برادرش در جبهه جنگ، مسئولیت خانواده را بر دوش کشید و در حرفه نجاری مشغول به کار شد.
این استاد کار ماهر طی سالها کار و تلاش توانسته همواره رضایت مندی مشتریان را به دست آورد و هم اکنون نیز مدیریت مجموعه خانه چوب را عهده دار باشد. او که در ۱۶ سالگی به دلیل مسئولیت پذیری و اشتغال در کار مجبور به ترک تحصیل شد، در حال حاضر پسر دانشجوی خود را در انجام امور تبلیغاتی و فضای مجازی، همراه کار می بیند. 
نمود اراده و انگیزه قوی و پولادین در جنبه های زندگی فردی و حرفه ای مدیر مجموعه خانه چوب قطعا می تواند الگویی باشد برای کسانی که تمایل به انجام تصمیمات بزرگ دارند. در مصاحبه ذیل فراز و نشیب های زوایای شغلی و زندگی شخصی این مدیر فن سالار و توانمند از منظر خوانندگان می گذرد:
در گفتگو با بهرام محمود خانی، داستان مردی را می شنویم که با عشق و علاقه، شغل اجدادی خود را زنده نگه داشت. وی پس از شهادت برادرش در جبهه جنگ، مسئولیت خانواده را بر دوش کشید و در حرفه نجاری مشغول به کار شد. این استاد کار ماهر طی سالها کار و تلاش توانسته همواره رضایت مندی مشتریان را به دست آورد و هم اکنون نیز مدیریت مجموعه خانه چوب را عهده دار باشد. او که در ۱۶ سالگی به دلیل مسئولیت پذیری و اشتغال در کار مجبور به ترک تحصیل شد، در حال حاضر پسر دانشجوی خود را در انجام امور تبلیغاتی و فضای مجازی، همراه کار می بیند. نمود اراده و انگیزه قوی و پولادین در جنبه های زندگی فردی و حرفه ای مدیر مجموعه خانه چوب قطعا می تواند الگویی باشد برای کسانی که تمایل به انجام تصمیمات بزرگ دارند. در مصاحبه ذیل فراز و نشیب های زوایای شغلی و زندگی شخصی این مدیر فن سالار و توانمند از منظر خوانندگان می گذرد:
کد خبر: ۱۷۳

مطلع شدیم که اراده پولادینی در کشاکش زندگی و موفقیت در شغل داشته اید، با این بهانه علاقه مندیم مختصری از این تلاش ها را از زبان خودتان بشنویم، بفرمایید چه شد که وارد صنعت چوب کشور شدید؟
بنده متولد سال ۱۳۴۶هستم، از کودکی در محلی که هم اکنون کسب و کار دارم، بزرگ شدم. پدربزرگم در روستای خود شغل نجاری داشت و پدرم نجار سیار بود.
برادرم نیز در این حرفه مشغول بود، تابستان ها با هم مشغول به کار می شدیم. ولی در سال ۱۳۶۲ به جبهه جنگ رفت و شهید شد. در آن زمان من در حال تحصیل بودم، اما مجبور شدم برای تامین خرج خانواده شروع به کار کنم. از آن تاریخ تا حال حاضر به صورت مستقل در صنف نجاری و چوب در حال فعالیت هستم.
مجموعه خانه چوب چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌ کند؟
عمدتا سفارش مشتریان را انجام می دهیم که شامل ساخت انواع کابینت، کمد دیواری، سرویس های خواب می شود. همچنین در این مجموعه یک فروشگاه نیز داریم که سرویس های خواب در آن عرضه می گردد. قسمتی از این محصولات از تولیدات خود ما می باشد و بخشی هم شرکتی است که از شرکت های دیگر تهیه و به خریداران ارائه می شود. البته در سایت دیوار و اینستاگرام نیز فعال هستیم.
لطفاً نشانی و شماره تماس مجموعه خود را بفرمایید.
نشانی:کرج-بلوار هفت تیر-بین چهارراه مصباح و بلوار امام حسین-خیابان فردوسی-پایین تر از مسجد امام زمان-پلاک ۲۶۵
شماره های تماس: ۰۲۶۳۲۸۰۲۸۳۸_۰۹۱۲۵۶۱۷۶۰۲
ساعت کاری ۸صبح الی ۱۰شب

newsQrCode
ارسال نظرات