مهندس امین رحیم زاده، مدیر مجموعه رستوران تالارهای گل محمدی :

مسئولین برای بازپرداخت تسهیلات ازدواج شرایط مناسبی مهیا کنند

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی امین رحیم زاده، مدیر مجموعه رستوران تالارهای گل محمدی، جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی امین رحیم زاده، مدیر مجموعه رستوران تالارهای گل محمدی، جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۱۷۳۶

با توجه به آمار سال‌های گذشته نسبت به امسال اینطور مشخص شده است که حجم عروسی‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است. طبق آمار به دست آمده، علت اصلی این مسئله، در مضیقه مالی بودن خانواده‌ها و جوانان می‌باشد که این امر را رقم زده است.
ما تا جایی که توان داریم سعی می‌کنیم که برگزاری جشن ازدواج را آسانتر نماییم و در این بخش به خانواده‌ها فشار وارد نشود. مسئولین باید در رفع این مشکلات و حمایت از جوانان برای رفع دغدغه ازدواج تلاش کنند.
همه آگاهیم که مشکلات زندگی بسیار زیاد است و افزایش هزینه‌ها باعث شده است که جوانان از ازدواج استقبال نداشته باشند. مراسم عقد بسیار کاهش پیدا کرده است، امیدواریم در سال جدید یک کمک جدی به جوانان انجام شود.
در بخش تالار، هزینه یک مهمانی تقریبا ۸۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود و همه عروس و داماد‌ها دوست دارند عروسی زیبا و خوبی داشته باشند. باید در بخش ارائه وام تسهیلاتی صورت گیرد و انجام امور خیلی سهل و آسان شود.
مسئولین می‌توانند تسهیلاتی مانند هدیه قرار دهند و در بخش بازپرداخت وام‌ها شرایط مناسبی فراهم کنند. در حال حاضر جوانان در بخش پیدا کردن شغل مناسب مشکل دارند، بنابراین بهتر است تنفس وام را یکسال به تعویق بیاندازند، تا جوان بتواند خود را پیدا کند. امروزه فشار اقتصادی بر جوانان بسیار است و کمک ما در سطح کوچکی است. هزینه‌ها بسیار زیاد است، دولت برای برگزاری مراسم تالار‌های خاصی در نظر بگیرد و یک حالت اعتباری باشد، که تالار‌ها با دولت یا بانک‌ها قرارداد داشته باشند.
بیشتر کار تبلیغاتی ما با رسانه است که شامل رسانه‌های سطح شهر و رسانه‌های اجتماعی است. رسانه‌های اجتماعی کمک زیادی به کسب و کار‌ها انجام می‌دادند، ولی با فیلترینگ خیلی از کسب کار‌ها آسیب دیدند. اکثر صفحات مجازی ما بسته شد.
رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های مجازی، کمک شایانی به رستوران‌ها و مردم انجام می‌دهند. قدرت هر کشور در رسانه است و محدودیت‌ها باعث ایجاد استرس می‌شود. هر چه توان مالی رستوران دار‌ها بالاتر باشد کیفیت عملکرد رستوران‌ها بهتر می‌شود، زیرا از بهترین مواد برای تهیه غذا‌ها استفاده کرده و سلامت جامعه تضمین می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات