میلاد آقاجانی، دبیر اتحادیه عکاسان البرز و مدیر آتلیه عکاسی:

فعالیت آتلیه های سیار و غیرقانونی، مشکل ساز شده است

روزنامه جام جم البرز با میلاد آقاجانی، دبیر اتحادیه عکاسان البرز و مدیر آتلیه عکاسی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با میلاد آقاجانی، دبیر اتحادیه عکاسان البرز و مدیر آتلیه عکاسی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۱۷۵۳

در حال حاضر، برخی از کار‌هایی که آتلیه‌ها قبلا انجام می‌دادند، ارگان‌ها انجام می‌دهند، که متاسفانه کیفیت زیادی ندارند. سالهاست در سطح کشور نیز اعتراض می‌شود، ولی رسیدگی صورت نمی‌گیرد. باتوجه به گرانی ها، برگزاری مراسم کم شده است. معضل دیگر ما، مربوط به افزایش نرخ ارز است، چون اکثر وسیله‌های حرفه ما خارجی هستند و وسایل مربوط به حرفه ما در ایران تولید نمی‌شوند، در نتیجه کار ما دچار آسیب می‌شود. نکته دیگر این که، قیمت‌ها مدام در حال تغییر هستند. گرانی‌ها باعث تغییر نرخ‌ها و در نتیجه کم شدن مشتری می‌شود. در فضای مجازی نیز ما محدودیت زیادی برای تبلیغ داریم، که رسما باعث کاهش مشتریان می‌شود. تبلیغات محیطی نیز هزینه زیادی دارد. آتلیه سیار، کار غیر قانونی انجام می‌دهد. آن‌ها با تالار‌های فراوانی قرار دارند و بار‌ها شکایت شده است، ولی همچنین فعالیت می‌نمایند و ما جلسات بسیاری در انجمن داشتیم. باید این افراد فعالیت نکنند، این افراد، چون هزینه کمی دریافت می‌کنند در تالار‌ها فعالیت دارند. فعالیت این افراد گاهی باعث مشکلات در حریم خصوصی افراد شده است که باید مردم در این مورد آگاه باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات