مثل آهن در مقابل مشکلات مقاومت کنید

یکی از شغل‌هایی که احتمال بیشتری برای ادامه دادن شغل توسط پسران وجود دارد شغل‌های مرتبط با آهن سرد است که از نوجوانی فرزندان پسر برای کمک به پدر، در محل کار پدر حضور می‌یابند و راه پدر را می‌روند معمولا زمانی که پسر دار میشویم اولین مطلبی که به ذهن ما می‌رسد این است که شغل خودم را ادامه خواهد داد، هر چند این فکر بستگی به رضایت مندی شخص پدر خواهد بود، اما از انجایی که پسران همیشه در رکاب پدران هستند معمولا راه شغلی پدر را ادامه می‌دهند.
امروزمیزبان دو برادر هستیم که در کنار پدر و برادر دیگرشان شغل پدر را بصورت پدر و پسران اداره میکنند؛ که این حرکت را یکی از افتخارات خود می‌دانند که توانسته اند با توجه به مشکلات راه شغلی پدر را بروند؛ توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب 
می‌نماییم.
یکی از شغل‌هایی که احتمال بیشتری برای ادامه دادن شغل توسط پسران وجود دارد شغل‌های مرتبط با آهن سرد است که از نوجوانی فرزندان پسر برای کمک به پدر، در محل کار پدر حضور می‌یابند و راه پدر را می‌روند معمولا زمانی که پسر دار میشویم اولین مطلبی که به ذهن ما می‌رسد این است که شغل خودم را ادامه خواهد داد، هر چند این فکر بستگی به رضایت مندی شخص پدر خواهد بود، اما از انجایی که پسران همیشه در رکاب پدران هستند معمولا راه شغلی پدر را ادامه می‌دهند. امروزمیزبان دو برادر هستیم که در کنار پدر و برادر دیگرشان شغل پدر را بصورت پدر و پسران اداره میکنند؛ که این حرکت را یکی از افتخارات خود می‌دانند که توانسته اند با توجه به مشکلات راه شغلی پدر را بروند؛ توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
کد خبر: ۱۷۶۷

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
مجتبی محمدی هستم مدیر مجموعه بورس آهن آلات محمدی و بیش از ۳۰ سال است که در شغل پدری مشغول به کارم و اصالتا ازشهر آبگرم همدان هستیم و در کنار دو برادرم به نام‌های حسن وحسین زیر سایه پدرم حاج سلیمان که در حدود نیم قرن سابقه در این کار دارند مشغول به کار هستیم. همین که افتخار کنار پدر بودن را داریم برای ما برادر‌ها بزرگترین افتخار است.
مسائل ومشکلاتی که در حیطه شغلی شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
کلا کار ما سخت و سنگین است، ولی بزرگترین چالش ما نوسان قیمت است که روی کاهش فروش تاثیر بسزایی دارد و از نظر روحی و روانی اذیت میکند.
دوم:متاسفانه بعضی از همکاران از خدا بی خبر با دستکاری در باسکول کم فروشی میکنند و همین امر متاسفانه اذهان عمومی را نسبت به همه بد می‌کند. امید واریم مسولین با رفع این مشکلات کار سخت ما را کمی آسان کنند تا ما نیز بتوانیم بهترین خدمات را در این شغل و عرصه کاری در خدمت عموم مردم و کشور باشیم.
نقش رسانه چقدر می‌تواند در بهبود شرایط کاری شما تاثیر گذار باشد؟
کار رسانه آگاهی دادن است قطعاً رسانه می‌تواند با آگاهی دادن در رابطه با کم فروشی مراجع قضایی ذی‌صلاح و مردم را نسبت به باسکول و کم فروشی حساس و هوشیار کند. شاید از این طریق افراد از خدا نترس از ترس مردم و قانون دست از این کار کثیف بردارند. صنف مربوطه و تعزیرات هم میتواند بصورت سرزده و نامحسوس فروشگاه‌ها را زیر نظر داشته باشند مردم هم حتی المقدور از کسبه شاخص با سبقه و عقبه خوب خرید کنند. به نظر می‌رسد رسانه نقش مهمی در این کار میتواند داشته باشد.
در بورس آهن آلات محمدی چه خدماتی ارائه می‌گردد؟
فروش انواع تیرآهن ناودانی؛ پلیت؛ نبشی پروفیل ِستون؛ میلگرد و استوک و خرید انواع ضایعات رنگی و سیاه ضایعات آهن؛ مس؛ آلومینیوم؛ چدن وضایعات شیشه‌های ساختمان. جوشکاری در و پنجره؛ حفاظ و نرده نیز انجام می‌دهیم
مجموعه آهن آلات محمدی مجهز به باسکول ۶۰ تنی می‌باشد
ساخت انواع سازه‌های فلزی به صورت کاملا حرفه‌ای در مجموعه آهن آلات محمدی
آدرس و شماره های تماس:
استان البرز کرج خیابان ذوب آهن نرسیده به میدان استاندارد روبروی آتش نشانی مرکزی همه روزه به غیر از ایام تعطیل ۸:۳۰ الی۱۹ در خدمت همشهریان عزیز هستیم.
۰۲۶۳۲۷۰۳۲۵۹،
۰۹۱۲۲۶۲۱۲۷۲

newsQrCode
ارسال نظرات