در نیلا تعداد کالا بالاست

درست‌کردن یک کیک خوشمزه یا شیرینی حرفه‌ای نیازمند لوازم و ابزار‌های خاصی است که بدون آن‌ها نمی‌توان کار خود را پیش برد. ممکن است شما به‌صورت حرفه‌ای یا خانگی مشغول به کیک پزی باشید. فرقی نمی‌کند، برای آنکه بتوانید در این امر به یک فرد ماهر و متخصص تبدیل شوید نیاز دارید تا در کنار خلاقیت خود از ابزار‌های مناسب هم استفاده کنید.
درست‌کردن یک کیک خوشمزه یا شیرینی حرفه‌ای نیازمند لوازم و ابزار‌های خاصی است که بدون آن‌ها نمی‌توان کار خود را پیش برد. ممکن است شما به‌صورت حرفه‌ای یا خانگی مشغول به کیک پزی باشید. فرقی نمی‌کند، برای آنکه بتوانید در این امر به یک فرد ماهر و متخصص تبدیل شوید نیاز دارید تا در کنار خلاقیت خود از ابزار‌های مناسب هم استفاده کنید.
کد خبر: ۱۷۶۹

با جناب آقای مهدی چرمچی‌ها مردی موفق و کارآفرینی جوان، به گفتگو نشسته ایم که مطالعه آن برای شما عزیزان خالی از لطف نیست.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
مهدی چرمچی‌ها متولد ۱۳۵۸ در شهر تهران هستم و مدیریت دو فروشگاه لوازم قنادی و ظروف یکبار مصرف و تم تولد و همچنین یک کافه و یک فست فود با برند نیلا را
برعهده دار دارم.
در فروشگاه‌های نیلا چه محصولاتی برای عرضه به مشتریان عزیز وجود دارد؟
سعی کرده ایم در مجموعه تمام موارد ولوازمی را که مشتریان نیاز دارند را ارائه دهیم
کلیه لوازم و مایحتاج قنادی، مواد اولیه کیک و شیرینی، ملزومات جشن تولد و ظروف یکبار مصرف و ..
امکان سفارش و خرید از سایر شهر‌های ایران نیز وجود دارد؟
با توجه به نوع نگرشی که مجموعه دارد به کلیه عزیزان در کل کشورکه نیازبه خدمات ما داشته باشند امکان خدمات و ارسال داریم.
آیا لوازم قنادی ایرانی با نمونه‌های خارجی قابل رقابت است؟
برای مصارف خانگی لوازم تولید ایران کفایت می‌کند و خرید آن‌ها هم از لحاظ اقتصادی به صرفه است و هم باعث حمایت از تولیدات داخلی می‌شود. برخی از لوزام ایرانی به مراتب بهتر از لوازم خارجی میباشد.
فروشگاه نیلا چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟
ما در نیلا مارکت همه اجناس را با همان قیمت قبلی خود عرضه می‌کنیم به عنوان مثال اگر جنسی افزایش قیمت داشته باشد و ما تعدادی از آن با قیمت قبل موجود داشته باشیم، تغییر قیمت نمی‌دهیم و آن‌ها را با همان قیمت قدیمی به فروش می‌رسانیم؛ و عین عدالت کاری است ما همیشه خودمان را جای مشتریان قرار می‌دهیم و سعی داریم در خرید و فروش رعایت انصاف را داشته باشیم و همین امر باعث شده است که کلیه مشتریان استان وخارج استانی کاملا از خرید و همکاری با مجموعه ما نهایت رضایت را داشته باشند و این موضوع بزرگترین افتخار برای بنده و مجموعه ما خواهد بود.
هدف شما برای آینده چیست؟
دوست دارم مجموعه زنجیره‌ای کافه‌های نیلا را تأسیس کنم البته فقط در مراکز خرید، که تقریبا مراحل اولیه و طراحی آن هم انجام شده است، و این هدف برای بنده بسیار مهم و حیاطی است و امیدوارم به زودی به این هدف خود برسم؛ نوع نگرش و دیزاین مجموعه ما به صورت کاملا انحصاری و متفاوت با دیگر مجموعه‌های مشابه می‌باشد.
مدیریت محترم فروشگاه نیلا توصیه خود را نسبت به جوانان اینگونه مطرح فرمودند:
متاسفانه در نسل جوان کشور، اکثر افراد آینده نگر نیستند و درحال زندگی می‌کنند و
بی انگیزه هستند، اگر برای آینده خود هدف گذاری داشته باشند مطمئنا اتفاقات مثبتی خواهد افتاد؛ بنده به عنوان یک دوست به همه جوانان توصیه می‌کنم حتی در شرایط سخت باید به آیند امیدوار بود و این امید به آینده می‌تواند روز‌های خوبی را برای همه ما رقم بزند.
با توجه به سابقه کاری در زمینه‌های مختلفی که دارید آّیا امکان مشاوره برای جوانان خواهید داشت؟
تمام تلاش بنده موفقیت و سربلندی جوانان کشورم است و سعی دارم آنچه آموخته و تجربه دارم را در طبق اخلاص در خدمت عزیزان و شهروندان باشم
راه‌های ارتباطی با مجموعه شما چگونه خواهد بود؟
ساعت کاری فروشگاه لوازم قنادی؛ تم تولدو ظروف یکبار مصرف ۹ الی ۳۰/۲۱
آدرس:
کرج رجایی شهر بلوار انقلاب نبش خیابان ۷ شرقی فروشگاه نیلا مارکت
۰۲۶۳۴۲۵۸۴۸۸
ساعت کاری کافه نیلا ۹/۳۰ الی ۲۲
آدرس:
کرج میدان نبوت مرکز خرید مهستان طبقه زیر همکف کافه و فست فود نیلا
راه‌های ارتباطی با مجموعه‌های نیلا از طریق اینستاگرام
Instgram.com/nila.marketing
Instagram.com/nila.cafe۱

newsQrCode
ارسال نظرات