یلدا نوروزیان، رئیس کمیسیون شکایات اتحادیه آرایشگران البرز و مدیریت:

تلاش کرده ام سایماه؛ الگویی برای آموزشگاه ها و سالن های زیبایی کشور باشد

یلدا نوروزیان، علاوه بر مدیریت آموزشگاه و سالن زیبایی سایماه، به عنوان رئیس کمیسیون شکایات اتحادیه آرایشگران البرز نیز فعالیت دارد. آموزشگاه تحت مدیریت وی، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد و  مدرک رسمی سازمان فوق در این مجموعه به صورت مستقیم، به هنرجویان ارائه می گردد. وجود نظارت دقیق در روند ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین و نیز بهره مندی از بهترین اساتید در فرآیند آموزش به هنرجویان و تحصیلات آکادمیک کارشناسی ارشد و مدارک انبوه مدیریت از ویژگی ها و شاخصه های ممتاز سایماه شمرده می شود.  این مدیر متبحر و نکته سنج دعوت ما را پذیرا گردید و طی یک مصاحبه اختصاصی، بیشتر به پروسه این موارد می پردازیم:
یلدا نوروزیان، علاوه بر مدیریت آموزشگاه و سالن زیبایی سایماه، به عنوان رئیس کمیسیون شکایات اتحادیه آرایشگران البرز نیز فعالیت دارد. آموزشگاه تحت مدیریت وی، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد و مدرک رسمی سازمان فوق در این مجموعه به صورت مستقیم، به هنرجویان ارائه می گردد. وجود نظارت دقیق در روند ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین و نیز بهره مندی از بهترین اساتید در فرآیند آموزش به هنرجویان و تحصیلات آکادمیک کارشناسی ارشد و مدارک انبوه مدیریت از ویژگی ها و شاخصه های ممتاز سایماه شمرده می شود. این مدیر متبحر و نکته سنج دعوت ما را پذیرا گردید و طی یک مصاحبه اختصاصی، بیشتر به پروسه این موارد می پردازیم:
کد خبر: ۱۷۷۵

اگر بخواهید از شاخصه‌های مهم این مجموعه بگویید، به چه مواردی اشاره می‌نمایید؟
بنده در مجموعه تحت مدیریت خود همواره به صورت موشکافانه کار‌ها را انجام می‌دهم. تمام مشتریان ما آگاه هستند که فرق ما با مجموعه‌های دیگر در همین موضوع یعنی وجود نظارت دقیق است. گرچه امکان دارد این مورد مقداری برای همکارانی که با ما مشغول به کار هستند، دشوار باشد. اما خدا را شاکرم و بسیار رضایت دارم، زیرا بازخورد خوب و رضایت مشتریان را به دنبال داشته است و این بالاترین انگیزه برای بنده در زندگی محسوب می‌شود. نهایتا اینکه تلاش کرده ام سایماه؛ الگویی برای آموزشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی کشور باشد.
ویژگی که اغلب مراجعین از آن اطلاع دارند، این است که ما بهترین اساتید در هر رشته را انتخاب می‌نماییم. شاخصه ممتاز دیگر هم که عرض کردم، نظارت دقیق ما است. بطورکلی سعی می‌کنیم بهترین خدمات را به همشهریان عزیز ارائه نماییم. ما دقیقا طبق عرف اتحادیه عمل می‌کنیم و این موضوع یک تفاوت دیگر ما، با سایر مجموعه‌ها است. مشتریان و همشهری‌های عزیز می‌توانند اطمینان داشته باشند که بهترین خدمات و باکیفیت‌ترین متریال با قیمت مصوب اتحادیه را می‌توانند دریافت کنند.
درخصوص عملکرد اتحادیه درباره شکایات مراجعه کنندگان توضیح فرمایید.
در این مورد از ریاست مجموعه سرکار خانم عطایی قدردانی و تشکر می‌کنم، چرا که در کارشان بسیار متبحر می‌باشند و بسیار ریزبین و نکته سنج هستند.
دو موضوع با اهمیت برای ما در اتحادیه در خصوص شکایات ارباب رجویان وجود دارد و آن کیفیت و قیمت است. کیفیت، زمانی که به عنوان مثال مو آسیب ببیند و قیمت، اگر از عرف اتحادیه بیشتر دریافت شده باشد. در هر دو مورد مشمول جریمه خواهند شد که به اصناف فرستاده می‌شود و بعد از آن نیز به تعزیرات ارسال می‌گردد. همچنین با سالن‌های بدون مجوز و خاطی به شدت برخورد و پیگیری خواهد شد.
پیام شما به بانوانی که قصد دارند وارد حرفه شما شوند، چیست؟
بنده شخصا در زمینه زیبایی مدرک تمام رشته‌ها را دارم و فعالیت می‌کنم و تقریبا در همه رشته‌ها کار کردم. در حال حاضر نیز به شکل تخصصی در زمینه خدمات زیبایی، میکاپ و گریم عروس فعالیت دارم.
موضوع مهم و اصلی این است که بانوان ما بسیار توانمند هستند، اما باید پایه و اساس آموزش‌های خود را از یک مکان تخصصی آغاز نمایند. از ورکشاپ‌های یک روزه یا آموزش‌های دیوار، برای کسب مهارت استفاده نکنند. نباید به علت قیمت و یا تبلیغات در دوره‌های کوتاه مدت و بی کیفیت شرکت کنند و سرمایه و انرژی خود را هدر دهند. بهتر است که از مراکز رسمی فنی و حرفه‌ای جهت آموزش اقدام و مدرک معتبر دریافت نمایند. این مدارک دارای ارزش بین المللی بوده و در همه جای دنیا قابل ارائه می‌باشند.
بهترین خاطره شما از سال‌هایی که مشغول به فعالیت بودید چیست؟
خاطرات فراوانی در هر روز رقم می‌خورد. در کل محیط کار ما بسیار شاد و با انگیزه و پر انرژی است. شور و اشتیاق مراجعه کنندگان و خدماتی که دریافت می‌کنند و دیدن رضایت آن ها، بسیار لذت بخش می‌باشد. اعلام رضایت مشتریان از کیفیت کاری که برای آن‌ها انجام شده حقیقتا بزرگ‌ترین خوشحالی و انگیزه راهبردی در نیل به اهدافمان است.
نشانی: عظیمیه-پایین‌تر از میدان اصلی-بلوار استقلال-نبش خیابان حاتم تهرانی-ساختمان آراد -طبقه اول-واحد ۱
شماره‌های تماس:۰۹۱۲۹۴۵۹۴۹۰_۰۹۳۹۸۰۵۵۰۶۱_۳۲۵۳۸۱۰۰
نشانی پیج اینستاگرام: saymah.beauty
ساعت کاری ۱۰ صبح الی ۶ عصر

newsQrCode
ارسال نظرات