بهراد بخشی، مدیر مجموعه تولیدی تبیین کرد :

کیفیت عالی، دستور کار مبلمان سمانه

بهراد بخشی مدیریت مجموعه تولیدی مبلمان سمانه را بر عهده دارد. وی از سال ۱۳۸۷ به شکل حرفه‌ای وارد این حوزه  شد. از دیدگاه ایشان آنچه برای این مجموعه ارزشمند تلقی می شود جلب رضایتمندی مشتریان است. برای رسیدن به این مهم استفاده از مواد اولیه مناسب، به روز بودن و نیز ارائه با کیفیت محصولات به عنوان اصولی محسوب می شود که باید در دستور کار قرار گیرد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با تنوع محصولات و فعالیت مجموعه سمانه گفتگویی را با این مدیر مجرب و مشتری مدار انجام داده ایم که از نظر خوانندگان می گذرد:
بهراد بخشی مدیریت مجموعه تولیدی مبلمان سمانه را بر عهده دارد. وی از سال ۱۳۸۷ به شکل حرفه‌ای وارد این حوزه شد. از دیدگاه ایشان آنچه برای این مجموعه ارزشمند تلقی می شود جلب رضایتمندی مشتریان است. برای رسیدن به این مهم استفاده از مواد اولیه مناسب، به روز بودن و نیز ارائه با کیفیت محصولات به عنوان اصولی محسوب می شود که باید در دستور کار قرار گیرد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با تنوع محصولات و فعالیت مجموعه سمانه گفتگویی را با این مدیر مجرب و مشتری مدار انجام داده ایم که از نظر خوانندگان می گذرد:
کد خبر: ۱۷۸۰

بفرمایید از چه سالی و چگونه وارد این عرصه شدید؟
از سال ۱۳۸۷ به صورت حرفه‌ای در عرصه صنعت مبلمان مشغول به کار شدم. البته قبل از آن توسط پدرم نسبت به این شغل آشنایی داشتم. در حال حاضر با برادرانم همکاری دارم و پدر نیز به امور مربوطه رسیدگی می‌نمایند.
در خصوص نحوه کار و فعالیت تولیدی مبلمان سمانه توضیح دهید و بفرمایید اولویت کاری شما در تولید و عرضه محصولاتتان چیست؟
این مجموعه در زمینه‌های تولید و نمایشگاه فعال است. بطور کلی در روند کار، جلب رضایتمندی مشتری برایمان بسیار ارزشمند است. به همین دلیل سعی می‌کنیم تولیداتمان را با کیفیت مناسب به مشتری تحویل دهیم.
کار ما تکمیلی است و تولید مبلمان راحتی و کلاسیک و تمام استیل را نیز انجام می‌دهیم. در تیپ کالا‌های راحتی صفر تا صد از تولید کلاف و خیاطی و رویه کوبی همه در مجموعه انجام می‌گیرد. همچنین در تولیدات محصولات استیل هم با افرادی که مورد تایید ما هستند، همکاری داریم.
اشاره داشتید به جلب رضایتمندی مشتریان، در این ارتباط چقدر به کیفیت تولیدات اهمیت می‌دهید؟
در واقع کیفیت در تولید محصولات در دستور کار ما قرار دارد. در کاری که انجام می‌دهیم شلوغ کاری وجود ندارد و تبلیغات بیلبوردی هم نداریم. تبلیغات ما توسط خود مشتریان انجام می‌گیرد. دوست داریم همیشه خریداران را راضی نگه داریم و این باعث جذب و افزایش تعداد مشتریان تازه می‌شود.
در ساخت و تولید مبلمان، مواد اولیه از جمله پارچه و چوب مورد مصرف بسیار مهم است. همچنین سعی می‌کنیم به دلیل تعهدی که به مشتری داریم تک تک پرسنل شاغل در مجموعه را توجیه کنیم و با افراد با سلیقه و با وجدان و متخصص و حرفه‌ای همکاری نماییم.
برای ما اهمیت دارد وقتی از مواد اولیه خوب استفاده می‌کنیم، بازدهی خوبی در کار داشته باشیم. به علاوه تلاش می‌کنیم همیشه به روز باشیم تا محصولات با کیفیت‌تر و مورد پسند تولید نماییم.
همچنین تولیدات ما با ضمانت به مشتری تحویل داده می‌شود. یکسال ضمانت کامل و بعد از آن ۵ سال خدمات فروش ارائه می‌گردد که این را نه در حرف بلکه درعمل نیز ثابت کرده ایم.
در تولید مبلمان چگونه ذائقه و سلیقه مشتری را مد نظر قرار می‌دهید؟
در روند تولید مبلمان همیشه به مشتری توصیه می‌کنیم که خودشان مدل و نوع کار را پیشنهاد دهند. به این ترتیب یک مدل را انتخاب می‌نمایند که بتوانند شخصی سازی انجام دهند. ما اعتقاد داریم که کار ارائه شده باید مدرن و شیک باشد. زیرا به عنوان دکور مستقیما با فضای خانه در ارتباط است. سعی می‌کنیم تولیداتمان به روز باشد و بهترین کالا‌ها را با کیفیت بالا ارائه دهیم.
در خصوص تنوع کالا بیشتر توضیح دهید.
ما در حوزه مبلمان به صورت کامل کار می‌کنیم. علاوه بر آن سرویس جهیزیه نیز در فروشگاه عرضه می‌گردد. همچنین سرویس خواب هم موجود است که در این زمینه با برند‌های شناخته شده و دارای کیفیت خوب همکاری داریم. لوازم دیگر مانند میز تلویزیون و انواع کنسول‌ها و ... نیز عرضه می‌شود.
ضمن تشکر نشانی و شماره‌های تماس مجموعه تحت مدیریتتان را ذکر نمایید.
آدرس: نظر آباد-شهرک سید جمال الدین-خیابان انقلاب جنوبی-خیابان هویزه
شماره تماس:۰۹۱۲۲۱۷۰۳۴۱
شماره تماس برادرم بهنام بخشی:۰۹۱۲۸۶۵۲۶۱۰
پیج اینستاگرام:
Moble_Samane

newsQrCode
ارسال نظرات