لذت غذاهای خوش طعم شمالی را در کرج تجربه کنید

غذا‌های محلی همه‌ی شهر‌ها و مناطق ایران بسیار خوشمزه و لذیذ هستند، یکی از مناطق و استان‌هایی که در کشورمان غذا‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد، استان مازندران است، غذا‌های محلی استان مازندران یکی از خوش طعم‌ترین غذا‌ها و البته مقوی‌ترین‌ها هستند.
غذا‌های محلی همه‌ی شهر‌ها و مناطق ایران بسیار خوشمزه و لذیذ هستند، یکی از مناطق و استان‌هایی که در کشورمان غذا‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد، استان مازندران است، غذا‌های محلی استان مازندران یکی از خوش طعم‌ترین غذا‌ها و البته مقوی‌ترین‌ها هستند.
کد خبر: ۱۷۸۲

امروز افتخار هم صحبتی با یکی از مدیران منتخب جام جم استان البرز را داشتیم که توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
محمدرضا محمدعلی نژاد متولد ۱۳۶۸ از شهر زیبای آمل، مدیریت رستوران جوجه ترش هستم.
چه انگیزه‌ای باعث شد به این شغل و حرفه ورود کنید؟
قبلا کار‌های فنی انجام می‌دادم مثل جوشکاری، کلیدسازی، جک پارکینگ، کرکره برقی، نصب دزدگیر و غیره، ولی از آنجایی که به آشپزی خیلی علاقه داشتم تصمیم گرفتم به این شغل توجه جدی تری داشته باشم.
در رستوران جوجه ترش با چه غذا‌هایی از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کنید؟
غذا‌های شمالی مثل مرغ شکم پر، مرغ ناردونی، مرغ آلو اسفناج، مرغ زرشک پهلو، اکبر جوجه مخصوص، ماهی قزل آلا شکم پر، ماهی قزل آلا سرخ شده و کبابی، جوجه کباب ترش، کباب ترش، کته کباب و غذا‌های کبابی شامل جوجه کباب زعفرانی، کباب کوبیده، کباب لقمه، کباب نگین دار، کباب برگ، کباب وزیری، کباب بختیاری، کباب سلطانی و کاسه کباب
پلو، کته، سبزی پلو و سایر مخلفات
و پیش غذا، سیرواویج، میرزا قاسمی و باقالی قاتق
در رستوران جوجه ترش برای چه تعداد افراد امکان پذیرایی دارید؟
سعی کرده ایم مکانی را برای دوستان فراهم کنیم که خیلی شلوغ نباشد و همه دوستان در محیطی آرام جذاب ودلنشین از رستوران استفاده کنند و در حال حاضر ظرفیت سالن ما ۴۰ نفر میباشد.
امکان برگزاری مراسم و مهمانی یا جشن تولد وجود دارد؟
بله فقط بهتر است از دو روز قبل هماهنگی لازم صورت پذیرد ما سعی میکنیم بهترین مراسم را برای دوستان برگزار کنیم و یک شب به یادماندنی را برایشان رقم بزنیم.
اگر افرادی در منزل مهمانی داشته باشند و بخواهند به شما غذا سفارش دهند محدودیت تعداد دارید؟
ما توانایی قبول سفارش و ارسال غذا تا ۳۰۰ پرس را داریم که نیاز به هماهنگی از قبل را دارد
رستوران شما چه ویژگی خاصی دارد، لطفا مطرح بفرمایید؟
غذا‌هایی که در رستوران ما سرو می‌شود خود یک ویژگی خاص است، زیرا در کرج رستورانی با این غذا‌ها نداریم؛ ما سعی کرده ایم کاملا متفاوت باشیم.

آیا از سایر استان‌های کشور امکان اخذ نمایندگی از شما وجود دارد؟
اگر به همین کیفیت کار کنند و غذای با کیفیت ارائه دهند بله امکانپذیر است ما دوست داریم بهترین خدمات را در کل کشور داشته باشیم وهمه هم وطنان ما بتوانند غذایی متفاوت را میل نمایند از این رو حتما در خدمت دوستان برای گرفتن نمایندگی خواهیم بود.
برای آینده شغلی خود چه اهدافی دارید؟
خیلی دوست دارم همه این رستوران را بشناسند و تبدیل به یک برند شویم، ولی برندی شویم که همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند، نه فقط قشر خاصی از مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
دورنمایی که از این شغل داشتید با واقعیت مطابقت داشت؟
قبل از ورود فکر می‌کردم شغل راحتی است، ولی بیشتر از چیزی که تصور می‌کردم، سخت بود.
ولی چون با علاقه و عشق به این حرفه امده بودم بسیار برایم سختی شغل لذت بخش بود و هست؛ هرکسی با عشق شغلی را انتخاب کند میتواندموفق باشد.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
دسترسی به یک مکان مشخص برای راه اندازی و شروع کار، ثابت نبودن قیمت مواد اولیه و نوسان قیمت و تورم بالا و تامین نیروی انسانی با تجربه و کاربلد از مسائل و مشکلات در این حیطه کاری میباشد.
روز‌ها و ساعات کاری مجموعه:
همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۴
شماره‌های تماس:
۰۹۰۰۲۰۳۰۱۹۱
۰۹۰۰۲۰۳۰۱۹۲
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
Instagram.com/joojeh_torsh_restaurant
آدرس: کرج، مهر ویلا، میدان معلم، رستوران جوجه ترش

newsQrCode
ارسال نظرات