چایخانه حضرت رضا (ع) در بهشت سکینه آغاز به کار کرد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از افتتاح و آغاز به کار چایخانه‌ای که منتسب به نام ضامن آهوست در آرامستان بهشت سکینه خبر داد.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از افتتاح و آغاز به کار چایخانه‌ای که منتسب به نام ضامن آهوست در آرامستان بهشت سکینه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۴

به گزارش جام جم البرز: "محمد محمودی نژاد" رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از افتتاح و آغاز به کار چایخانه‌ای که منتسب به نام ضامن آهوست در آرامستان بهشت سکینه خبر داد و گفت: جشن این مراسم با دیگر افتتاحیه‌های شهر فرق می‌کرد و خبری از سخنرانی‌های متعدد، تریبون و … نبود و برنامه صمیمی و به دور از تشریفات اداری برگزار شد.

وی با بیان اینکه آرامستان بهشت سکینه (س) کرج مملو از عطر و شور رضوی شده چرا که همه آمده بودند تا ارادت خود را به آن حضرت ابراز کنند، مطرح کرد: همه میهمان حضرت رضا (ع) هستند و با توجه به قرارگیری این چایخانه در مجاورت ساختمان معراج، هر لحظه بر تعداد جمعیت افزوده می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بیان کرد: کارکرد این چایخانه نظیر چایخانه حضرت رضا (ع) در حرم مطهر رضوی بوده و در راستای میزبانی شایسته از مراجعه‌کنندگان و ایجاد فضایی معنوی برای رفع خستگی و پذیرایی از زائران اهل قبور احداث و راه‌اندازی شده است.

به گفته محمودی نژاد، قرار است صفر تا ۱۰۰ مدیریت و فعالیت این چایخانه با همکاری زائران اهل قبور و خانواده‌های متوفیان جهت پخش نذورات و خیرات اداره شود و خانواده‌های متوفیان و زائران اهل قبور می‌توانند جهت پخش خیرات و نذورات خود به این مجموعه مراجعه کنند.

وی مطرح کرد: زائران از طریق بستر‌های فراهم شده توسط سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به صورت حضوری و غیرحضوری پرداخت و در خدمات‌رسانی چایخانه امام رضا (ع) مشارکت کنند.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج خاطرنشان کرد: از طریق صندوق‌های نذورات یا دستگاه‌های پوز تعبیه شده در محل چایخانه نیز امکان پرداخت نذورات برای زائرین زیر نظر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات