بررسی مشکلات حقوقی استان با حضور معاون حقوقی رییس جمهور

جام جم /البرز_ مشکلات حقوقی ادارات و نهادهای دولتی استان به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان با حضور معاون حقوقی رییس جمهور بررسی شد.
جام جم /البرز_ مشکلات حقوقی ادارات و نهادهای دولتی استان به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان با حضور معاون حقوقی رییس جمهور بررسی شد.
کد خبر: ۱۸۱۳

به گزارش جام جم البرز: "محمد دهقان" معاون حقوقی رییس جمهور در سفر یک روزه به استان البرز و شرکت در شورای اداری استان ضمن بررسی مشکلات حقوقی ادارات و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی و همچنین شرکت‌های صنعتی، در خصوص این مشکلات تصمیم گیری کرد.

بررسی ارایه سند به اراضی قولنامه ای، تبدیل شدن سه شهر کمالشهر، محمد شهر و ماهدشت به شهرستان، رفع تعارضات ملکی ادارات با یکدیگر بخصوص مدارس مستقر در استان و مشکلات حقوقی ایجاد شده برای واحد‌های صنعتی در امر تولید و افزایش اشتغالزایی از جمله موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

معاون حقوقی رییس‌جمهور در این جلسه با اشاره به اینکه همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی رمز موفقیت دولت در زمینه خدمت به مردم است، افزود در راستای رفع مشکلات مردم دولت آماده هر گونه همکاری و مساعدت است و در این راستا تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و نقایص قوانین باید برطرف گردد.

دهقان با اشاره به این که وجود ۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال در استان البرز را نشان از توسعه استان البرز است، افزود اصلاح قوانین و تهیه لوایح برای حل مشکلات مردم و تسریع در خدمت رسانی دولت به مردم از مهمترین وظایف معاونت حقوقی رییس جمهور است و اختلافات ملکی و حقوقی را بطور جدی پیگیر خواهیم بود تا خللی در راستای خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

وی گفت: به منظور اقدامات و پیگیری حقوق ملت ایران در بین الملل تا کنون ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار آمریکا محکوم شده است و حق خود را هم دریافت کرده ایم و همچنان پیگیر دریافت حقوق تضییع شده ایران در دادگاه‌های بین المللی خواهیم بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور در این سفر یک روزه علاوه بر شرکت در شورای اداری استان، دو طرح صنعتی در شهرک بهارستان را افتتاح و با شرکت در جلسه شرکت‌های دانش بنیان، مشکلات این نخبگان صنعتی را بررسی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات