با ما سالم بمانید

امروز افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم فروشگاه ورزشی رکورد و مربی باشگاه تکواندو رکورد را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می نماییم .
امروز افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم فروشگاه ورزشی رکورد و مربی باشگاه تکواندو رکورد را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می نماییم .
کد خبر: ۱۸۳۰

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
غلامرضا اسلامی هستم ۳۳ سال سن دارم مالک و مدیر فروشگاه ورزشی رکورد و مربی باشگاه ورزشی رکورد با توجه به اینکه مجرد هستم بیشتر وقت خود را صرف جوانان و نوجوانان مشتاق ورزش می‌کنم تا بتوانند آینده خوبی داشته باشند.
تا چه سنی ی‌توانند در این رشته فعالیت نمایند؟
بستگی به اهداف بچه‌ها دارد این رشته بسیار جذاب بوده و بیشتر نوجوانان علاقه‌مند هستندو از این رو طرفداران زیادی دارد و جوانان نیز با شوق و اشتیاق حضور دارند و.
چون تکواندو ورزشی است که خیلی طرفدار دارددر سطح استان البرز ۸۵ هزار نفر تکواندوکار متقاضی داریم اگر هر شخص واقعاً بخواهد نتیجه قهرمانی بگیرد باید از سن پایین همان ۶ الی ۷ سالگی شروع کند تا بتواند وارد مسابقات شود و تجربه کسب کند.
این ورزش طبق سیاستی که کشور کره در نظر گرفته است طیف وسیعی می‌توانند از این رشته استفاده کنند.
در رشته ورزشی تکواندو رشته‌ای به نام هان مادانگ وجود دارد که به صورت ورزش نمایشی مانند شکستن اجسام یا آیتم‌های رکوردی دارند که اشخاص مختلف با رده سنی ۷ الی ۶۰ سال هم می‌توانند در این ورزش شرکت کنند
آقای اسلامی از چند سالگی به این رشته ورود پیدا کردید؟
تقریبا از ۹ سالگی شروع به فعالیت در این رشته کردم وبه لطف خداوندعناوین مختلف استانی؛ کشوری و بین المللی کسب نموده ام.
با توجه به حضور پرنگ شما در این عرصه آیا رضایت کامل شغلی نیز دارید؟
خدا را شکر این رشته در زمینه‌های مختلف در زندگی به من کمک کرده است از روابط اجتماعی مهارت‌های اجتماعی؛ جایگاه شغلی و جایگاه اجتماعی ما در رشته کیورگی یعنی
مبارزه، چون شیوه مبارزه رو یاد گرفتیم و توانستیم با حریف بجنگیم قطعاً در شرایط سخت زندگی هم به ما کمک می‌کند
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را لطف کنید بفرمایید؟
مشکلات بسیار زیادی وجود دارند، ولی اگر قیاس کنم از نظر کسب درآمد مالی با توجه به زحمتی که مربی می‌کشد؛ تخصصی که مربی دارد؛ علمی که در این زمینه به دست می‌اورد
و تجربه‌ای که کسب می‌کند و به بچه‌ها و نسل جوان انتقال میدهد درآمد خیلی کمی دارد درآمدی که شخص بنده از مربیگری دارم خیلی در زندگی شخصی من ه حساب نمی‌آید در واقع شغل اصلی ما که درآمداز آن کسب می‌کنیم. همان کسب و کار صنفی خودمان فروش وسایل ورزشی است و مربیگری به عنوان عشق و علاقه شخصی که بهش دارم انجام می‌دهم.
نقش رسانه چقدر می‌توان در در بهبود کار شما موثر باشد؟
قطعاً خیلی تاثیرگذار است، چون مردم بیشتر از طریق رسانه جذب می‌شوند و جدیداً در رشته‌های توپی ورشته کشتی که بیشتر رسانه‌ای شده است متقاضی خیلی بیشتر شده است.
آقای اسلامی اگر مسئول بودید برای ارتقاء رشته تکواندو چه تدابیری در نظر می‌گرفتید؟
اگر من مسئول در هر زمینه‌ای بودم شایسته سالاری رو در راس اهدافم قرار می‌دادم یعنی افرادی که انتخاب ی‌شوند در جایگاهی که قرار می‌گیرند باید از یک سری فیلتر‌هایی عبور کنند از باشگاه‌های محلی گرفته بالاتریعنی کسی که به عنوان مربی در جایگاه مربی فعالیت می‌کند باید سواد تخصصی و سواد عمومی داشته باشند تا بتوانند تاثیر مفید تری روی هنر جویان بگذارد و همچنین روانشناسی بلد باشند و همینطور در مراتب بالاتر مربی‌های تیم استان و مربی تیم ملی باید فیلتر‌های خاصی در نظر بگیرند.
دغدغه‌های که در صنف شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
با توجه به تورمی که در کشورما وجود دارد ما اجناس خود را گران نمی‌کنیم و همین امر با عث ضرر و زیان مجموعه ها‌ی مثل ما خواهد شد در صورتیکه در صنف‌های یا اکثر صنف‌ها مانند طلا فروشی و حتی آهن فروشی قیمت به روز و لحظه‌ای دارند، ولی صنف‌های مانند ما متاسفانه این امکان را ندارند.
راه کار شما برای رفع بخشی از این مشکلات چیست لطفا مطرح بفرمایید؟
مهار تورم می‌تواند بهترین راهکار باشد.
آدرس: استان البرز کرج شاهین ویلا خیابان مدرس جنوبی باشگاه رکورد
راه‌های ارتباطی:
از طریق اینستاگرام
@ رکورد دایت تیک‌ای دی
۰۹۳۸۳۵۹۶۱۳۵
۰۹۱۲۵۲۷۷۱۰۲
آیا مجموعه شما مشاوره برای افرادی که شناخت کافی در این رشته ندارند را می‌دهند؟
قطعاً برای کسانی که ثبت نام می‌خواهند داشته باشند چند جلسه به صورت دیداری از آن‌ها می‌خواهیم که حضور پیدا کنند و علایق فرد را نسبت به این رشته می‌سنجیم و در صورت
تمایل ثبت نام می‌کنیم.
فروشگاه شما چه لوازمی را ارائه می‌کند؟ لطفا مطرح بفرمایید:
سعی کرده ایم زمانی که مشتری وارد مجموعه ما می‌شود حتما تمام نیاز خودرا یکجا بتواند تهیه کنید تا در زمان وهزینه‌های جاری مدیریت کرده باشیم

رویکرد شما نسبت به مشتریان چیست؟
نگاه مجموعه ما یک نگاه انسان دوستانه و عاشق ورزشکاران است قطعا انچه بتوانیم در مقابل همه ورزش دوستان انجام خواهیم داد؛ و افتخار مجموعه ما بعد از ۱۵ سال خدمت به مشتریان این است که مشتری از فروشگاه ما حس خوب دریافت می‌کند.

کسانی که تمایل داشته باشند از برند شما به عنوان نمایندگی در استان‌های دیگر داشته باشند این امکان وجود دارد یا خیر؟
هر فردی که بخواهد از برند مجموعه ما در استان خود استفاده کند با ید حتما موضوع کیفیت و قیمت را مد نظر داشته باشد و قیمت گذاری در نماینده گی‌ها با کارشناسی انجام می‌پذیرد و همین باعث شده مشتری‌ها از عملکرد ما راضی باشند.
همچنین تولید کننده‌هایی که لوازم ورزشی یا البسه‌ای تولید می‌کنند امکان همکاری در این زمینه با این افراد را نیز خواهیم داشت.
ما حمایت می‌کنیم از تولید کنندگانی که در ایران تولید می‌کنند جز مسئولیت اجتماعی خود می‌دانیم.
آدرس فروشگاه لوازم ورزشی رکورد:
استان البرز کرج:
شاهین ویلا بنیاد خیابان ۲۲ بهمن جنوبی جنب مسجد فروشگاه ورزش رکورد
 اینستا گرام رکرد استپرت تی recordsportt
Record.tkol
۰۲۶۳۴۵۶۲۹۹

newsQrCode
ارسال نظرات