تعریض و بهسازی بلوار خلیج فارس «جاده بادامک» نظرآباد

جام جم /البرز_ رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد گفت: تعریض و بهسازی بلوار خلیج فارس «جاده بادامک» با اجرای پروژه‌های مختلف عملیاتی شد.
جام جم /البرز_ رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد گفت: تعریض و بهسازی بلوار خلیج فارس «جاده بادامک» با اجرای پروژه‌های مختلف عملیاتی شد.
کد خبر: ۱۸۳۸

به گزارش جام جم البرز: "ناصر اکبرزاده" رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد اظهار کرد: تعریض و بهسازی بلوار خلیج فارس در چندین مرحله با اجرای پروژه‌های مختلف از جمله زیرسازی، جدولگذاری، آسفالت، بلوار میانی و اصلاح شبکه روشنایی در حال انجام می‌باشد.


وی افزود: علاوه بر اقدامات مذکور بازگشایی زیرگذر لاین شرقی خط راه آهن با توجه به نشست‌های مختلف و تخصصی با مدیران محترم خطوط راه آهن کشور و تهران و نیز مسئولین مربوطه و همچنین پیش بینی منابع مالی از سوی شهرداری، در آینده‌ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

اکبرزاده با اشاره به میزان هزینه پروژه تعریض بلوار خلیج فارس گفت: اجرای پروژه‌های زیرسازی، جدول گذاری و رفریوژ میانی بلوار با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال و تعویض پایه‌های چراغ با طرح جدید و با استفاده از سیستم روشنایی مدرن و کم مصرف با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و همچنین آسفالت بلوار با اعتباری به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد اشاره داشت: با توجه به نیاز شهر و همچنین وجود بار ترافیکی خودرو‌های سنگین، مجموعه مدیریت شهری پیش بینی نموده که بلوار خلیج فارس منتهی شود به پروژه کمربندی شرقی شهر که موجب کاهش بار ترافیکی داخل شهر خواهد شد.

ایشان تلاش مجموعه مدیریت شهری را قابل تقدیر دانست و گفت: بحمدالله با درایت اعضای شورای اسلامی شهر وپشتکار عزیزانمان در مجموعه مدیریت شهری، به ویژه شهردار محترم و همکاری مسئولین خدوم و زحمت کش شهرستانی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات