نازلی حاتمی، صاحب امتیاز و موسس رستوران قصر خلیفه خاطر نشان ساخت:

خوشنام؛ منطقه رو به توسعه فردیس کرج

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با نازلی حاتمی، صاحب امتیاز و مؤسس رستوران قصر خلیفه، جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با نازلی حاتمی، صاحب امتیاز و مؤسس رستوران قصر خلیفه، جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۱۸۴۱

هنگامی که در ابتدای مسیر برای افتتاح یک حرفه و راه اندازی آن هستید، با یکسری از چالش‌ها روبه رو می‌شوید. البته ما همیشه به کار و فعالیت، نگرشی مثبت داریم. با این حال در شروع کار با یکسری از مشکلات مواجه شدیم. دامنه سود در حرفه رستوران داری بسیار محدود است. به عبارتی، شغل پرسودی نیست. این در حالی است که ما با مشکل بزرگ مالیات مواجه هستیم. بحث ارزش افزوده را هم داریم که اجازه دریافت آن را از مشتریان نداریم و با اعتراض شان مواجه می‌شویم.
در برخی مواقع با عدم همکاری مسئولینی که در این صنف با ایشان در ارتباط هستیم مواجه می‌شویم. ارائه تسهیلات به ما صورت نمی‌گیرد و همین موضوع خود عامل ایجاد چالش‌های عدیده‌ای می‌شود. در حال حاضرما با تعدادی نیروی جوان همکاری داریم. رسالت من این است که بتوانم از آن‌ها حمایت کنم تا وارد بازار کار شوند. جوانان باید تجربه کاری شاد و لذت بخشی داشته باشند. ما در این حوزه معضلات زیادی داریم. چرا که از لحاظ موقعیت مکانی، رستوران خارج از بافت شهر واقع شده است. این مجموعه به لحاظ موقعیت جغرافیایی در محدوده کرج و تهران قرار گرفته و یک بخشی از کار‌های اداری و سازمانی مربوط به کرج و بخش دیگر مربوط به تهران می‌شود.
امیدواریم تمرکز بیشتری بر روی منطقه ما صورت گیرد. زیرا قابلیت رشد را دارد و به علت بافت باغی که وجود دارد، پتانسیل خوبی برای ایجاد امکانات بیشتر را داراست. باید ارگان‌های مرتبط حمایت بیشتری انجام دهند. صدای من به تنهایی به جایی نمی‌رسد، ولی اگر رسانه حمایت کند، صدای مشکلات ما بهتر شنیده می‌شود.
در این حوزه کارآفرینی صورت گرفته است. باید حمایت بیشتری از کارآفرین‌ها به عمل آید تا جوانان بیشتری جذب کار شوند. در این حالت به آرامش بیشتری دست پیدا کرده و در نتیجه امید به زندگی در آن‌ها افزون‌تر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات