یلدا نوروزیان، رئیس کمیسیون شکایات اتحادیه آرایشگران البرز واکاوی کرد:

‌ضرورت حمایت اتحادیه آرایشگران از جانب اماکن و اصناف

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با یلدا نوروزیان، رئیس کمیسیون شکایات اتحادیه آرایشگران البرز و مدیر آموزشگاه و سالن زیبایی سایماه جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با یلدا نوروزیان، رئیس کمیسیون شکایات اتحادیه آرایشگران البرز و مدیر آموزشگاه و سالن زیبایی سایماه جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۱۸۴۲

مشکلات در این حوزه بسیار زیاد است، ولی خوشبختانه تمام سعی خود را برای حل مشکلات به کار میگیریم. همکاران در اتحادیه خیلی فعالیت دارند و در تلاش برای حل مشکلات صنف ما هستند. عمده‌ترین مشکل هم صنف‌های ما این است که تعداد زیادی از همکاران بدون مجوز مشغول به کار هستند. این موضوع باعث شده است سالن‌هایی که مطرح هستند، دچار مشکل شوند. برخی سالن‌ها بسیار حرفه‌ای کار می‌کنند و بهترین اساتید را در مجموعه‌ها به کار می‌گیرند. نظارت کامل بر نحوه عملکرد کاری همکاران انجام می‌شود. در حال حاضر مشتریانی داریم که ناراضی هستند و این مسئله از دید ما پنهان نیست. این افراد با تبلیغات دروغین در اینستاگرام وشبکه‌های مجازی با قیمت پایین جذب سالن‌ها شده و گاهی دچار مشکلاتی می‌شوند. این سالن‌ها علاوه براین که مجوز ندارند، آموزش هم می‌دهند. سالن‌های مذکور با آن که قیمت زیادی می‌گیرند آموزش خوبی نمی‌دهند و خدمات خوبی ندارند، چون از مواد بی کیفیت استفاده می‌کنند. گاهی در طی مراحل کار مو‌های مشتری دچار آسیب شده و کسی نیست که به کارشان نظارت کند. ما از مشتریان خود انتظار داریم، که از طریق دنیای مجازی فریب این مراکز غیر مجاز را نخورند و سمت حاشیه‌ها کشیده نشوند، چرا که خودشان ضربه می‌بینند.
در حال حاضر مدیریت خوب اتحادیه در حال تلاش است و زمان زیادی صرف می‌کنند که مشکلات کمتر شود. باید سالن دار‌ها هم همکاری کنند، که از این دست اتفاق‌ها کمتر بیافتد. نظارت کافی از طرف اتحادیه صورت می‌گیرد، ولی این نظارت باید از طرف اماکن و اصناف حمایت شود و طی ماه این نظارت بیشتر باشد. افراد بدانند که دریافت خدمات باید زیر نظر اساتید حرفه‌ای صورت گیرد.
همکاران ما زمان زیادی برای کسب تجربه خود صرف می‌کنند و هزینه زیادی را متحمل می‌شوند، تا مجموعه خود را راه اندازی نمایند. پرسنل خود را با دقت انتخاب می‌کنند. برای همه این موارد، هزینه، زمان و عمر صرف شده است، ولی مشاهده می‌کنیم که ورکشاپ‌هایی هستند، که از مواد نامرغوب استفاده می‌کنند. با این کار به ما و کلا این صنف ضربه می‌زنند. اتحادیه در تلاش است که هم صنف‌های خود را حمایت کند.
از موارد ضروری، این است که اعضای صنف با یکدیگر همکاری کنند، پشتیبان همدیگر باشند، تا ما نیز آسوده خاطر باشیم که اتحادیه از ما حمایت می‌کند. این مسئله سبب می‌شود که ما نیز صد درصد در زمینه کاری خود پیشرفت داشته باشیم و خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم. باید عرض کنم که وقتی اساتید ما ضربه نخورند، قطعا به نفع ما و مشتری است.
در جامعه ما رسانه حرف اول را می‌زند. هر چه اطلاع رسانی به مردم بیشتر باشد، بهتر است. باید آگاهی از طرف رسانه باشد. برخی افراد در این موارد ناآگاه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات