آیین افتتاح فیبرنوری روستای باریکان شهرستان طالقان

جام جم /البرز_همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی پروژه فیبرنوری روستای باریکان شهرستان طالقان افتتاح و آماده بهره ‌برداری شد.
جام جم /البرز_همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی پروژه فیبرنوری روستای باریکان شهرستان طالقان افتتاح و آماده بهره ‌برداری شد.
کد خبر: ۱۸۴۳

به گزارش جام جم البرز از روابط عمومی مخابرات منطقه البرز:  " مهندس پورسبزی " معاون شبکه، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد : آیین بهره برداری از پروژه‌های مخابراتی شهرستان طالقان با حضور مسئولان این شهرستان، دکتر مهدوی فرماندار، بخشدار، روسای ادارات شهرستان، دکتر بیان مدیر منطقه و جمعی از اهالی روستای باریکنان برگزار شد.

در این مراسم بهره برداری از ۸ پروژه و همچنین اعلام پروژه UNSP شهر طالقان (روستای باریکان) مورد بهره برداری قرار گرفت. افتتاح این پروژه درروستای باریکان، پوشش فیبر نوری و حذف شبکه مسی را به همراه داشت و شرایطی فراهم شد که تمامی تلفن‌ها و سرویس‌های باند پهن روی شبکه فیبرنوری برگردان شود، و اهالی روستا از سرویس FTTH برخوردار گردیدند.

شایان ذکراست این طرح در کشور کم نظیر و در استان البرز نیز باریکان اولین روستایی می‌باشد که تحت پوشش کامل فیبرنوری قرار گرفت. در سنوات گذشته نیز پروژه‌های مختلفی در شهرستان طالقان به مناسبت‌های مختلف افتتاح شده که تمامی پروژه‌ها به پایداری شبکه و کاهش قطعی ارتباطات و بهبود کیفیت سرویس‌های ارائه شده در شهرستان طالقان منجر گردیده، امیدواریم که با توجه به شرایط موجود در شهرستان، همچنین همکاری و همدلی که در حوزه مدیران شهری با مجموعه مخابرات وجود دارد بتوانیم در سال‌های آینده شاهد افتتاح پروژه‌های دیگری درجهت خدمات دهی مطلوب‌تر به مردم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات