برای یکبار هم که شده طعم واقعی گارانتی دستگاه کار کرده را بچشید

برای اداره یک کسب و کار موفق، قبل از هر چیز باید افراد مناسب را استخدام کرد. با این‌حال، برای اینکه آن کارمندان بتوانند وظایف خود را به طور موثر انجام دهند، به ابزار، لوازم و تجهیزات اداری مناسب مانند ماشین‌های اداری نیاز دارند، انواع ماشین‌های اداری برای کاربرد‌های مختلف مثل چاپ، ارسال، کپی اسناد یا اطلاعات، کاربرد دارند.
برای اداره یک کسب و کار موفق، قبل از هر چیز باید افراد مناسب را استخدام کرد. با این‌حال، برای اینکه آن کارمندان بتوانند وظایف خود را به طور موثر انجام دهند، به ابزار، لوازم و تجهیزات اداری مناسب مانند ماشین‌های اداری نیاز دارند، انواع ماشین‌های اداری برای کاربرد‌های مختلف مثل چاپ، ارسال، کپی اسناد یا اطلاعات، کاربرد دارند.
کد خبر: ۱۸۶۸

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
صمد شمس آذر متولد ۱۳۶۱ از شهر زیبای تبریز دارای مدرک دیپلم ریاضی و مدیریت فروشگاه
ماشین‌های اداری در استان البرز هستم؛ من واقعا عاشق کارم هستم و به این شغل افتخار می‌کنم.
اکثر ده شصتی‌ها موفق‌تر از دیگر دوره‌ها هستند آن هم به دلیل اینکه ما یک قدم جلوتر از تورم و گرانی بودیم به همین دلیل ما جوانان همیشه موفق‌تر بودیم.
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این شغل و حرفه شد؟
زمانی که تصمیم گرفتم از ادامه تحصیل کناره گیری کنم و شغلی را انتخاب کنم از طریق یکی از دوستان پدرم جناب آقای لاهیجانی به این شغل وارد شدم و به لطف خدا تا به امروز فعالیتم را در همین شغل ادامه داده ام.
دورنمای ذهنی که از این شغل داشتید با واقعیت مطابقت داشت؟
من قبل از ورود به این شغل هیچ ذهنیت و اطلاعی در مورد آن نداشتم و به واسطه اعتمادی که به دوست پدرم داشتم وارد این حرفه شدم و بعد از گذشت چند ماه عاشق کارم شدم، وقتی دستگاهی را تعمیر می‌کنم هنوز هم همان شوق و ذوق روز‌های ابتدایی را دارم، من کارم را عاشقانه دوست دارم.
دوست دارید فرزندتان شغل شما را ادامه دهند؟
بله خیلی دوست دارم، ولی ایشان حق انتخاب دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند، ولی اگر این شغل را انتخاب کنند کارشان نسبت به بنده بسیار هموارتر خواهد بود، زیرا من با کوله باری از تجربه همراهیشان خواهم کرد.
زمانی که من وارد این کار شدم هیچ شناختی از بازار نداشتم و هیچ اعتباری در بازار نداشتم.
بار‌ها ضرر کردم و سوخت دادم تا این اعتبار را به دست بیاورم.
آیا حضرتعالی در زندگی خود حسرت چیزی را می‌خورید؟
با توجه به اینکه از سن ۱۳ سالگی مشغول بکار شدم و سعی کردم روی پای خودم بایستم گاهی فکر می‌کنم‌ای کاش بیشتر در آن دوران استراحت و بازی می‌کردم هرچند همان پشت کار بود که امروز بنده از خیلی از هم سن وسال‌های خودم جلوتر هستم و امروز با فرزندم بازی می‌کنیم لذت دوران کودکی را الان درکنار این گل زندگیم تجربه می‌کنم
در فروشگاه شما چه محصولاتی برای عرضه به مشتریان عزیز وجود دارد؟
صفر تا صد تعمیرات و فروش ماشین‌های اداری مثل دستگاه فتوکپی، پرینتر، فکس، قطعات کامپیوتر، کارتریج، ریز قطعات دستگاه فتوکپی و ... و همچنین فروش دستگاه‌های کارکرده با گارانتی
آیا برای تعمیر دستگاه‌های بزرگ و سنگین امکان حضور شما در محل وجود دارد؟
با توجه به اینکه برخی دستگاه‌ها مانند دستگاه‌های فتوکپی به دلیل بزرگی و حجم و وزن بالای که دارند نیازبه حمل به تعمیرگاه ما نیست و حدود ۹۰ درصد مجموعه ما جهت تعمییر مراجعه می‌کند. مراجعه و تعمیر ما در مجموعه شامل هزینه ایاب ذهاب نخواهد بود، ولی درصورتی که فقط عیب یابی انجام شود هزینه ایاب و ذهاب دریافت خواهد شد.
در چه محدوده‌هایی امکان حضور برای تعمییر دستگاه‌های اداری دارید؟
در کل استان البرز و غرب استان تهران شامل شهریار، رباط کریم و شهر قدس و از سمت غرب استان البرز تا آبیک در خدمت هم وطنان هستیم و باید از قبل هماهنگی لازم انجام شود تا گروه مهندسین ما بتوانند به این مراکز مراجعه نمایند.
اعتقاد شما نسبت به بیکاری در کشور برای جوانان چیست و آیا امکان داشتن شغل مناسب در ایران برای جوانان وجود دارد؟
اعتقاد دارم بهترین کشور برای داشتن یک شغل مناسب می‌تواند ایران باشد گاهی ما برای مجموعه خود متاسفانه نیروی کار نداریم اگر فردی بگوید در ایران کار نیست این جمله خنده دار‌ترین جمله دنیا خواهد بود؛ ما آماده ایم هم به جوانان کار یاد دهیم و هم حقوق دهیم امنیت شغل آن‌ها را در مجموعه خود تضمین کنیم؛ اگر جوانی امروز بیکار باشد یعنی نمی‌خواهد کار کند زمینه شغل در ایران بهترین شرایط دنیا خواهد بود. ما در حال حاضر از جوانان اقای ۲۰ الی ۲۷ سال را اموزش با حقوق مشغول بکار خواهیم کرد.
جوانان از ۱۶ سالگی می‌توانند در مجموعه ما دوره‌های تخصصی اموزش تعمیرات ماشین‌های اداری را ببینند.
خدماتی که در مجموعه شما ارائه میشود را مطرح بفرمایید؟
صفر تا صد تعمیرات و فروش دستگاه و ماشین‌های اداری مانند دستگاه گپی؛ پرینتر؛ سیستم‌های کامپیوتری؛ دستگاه‌های فکس و کلیه قطعات را تعمیر و فروش در مجموعه ما انجام می‌شود. کلیه موارد مصرفی و ریز قطعات نیز در مجموعه ما ارائه می‌شود.
فروش محصولات و قطعات در کل کشور و ارسال رایگان انجام می‌گردد
فروش دستگاه‌های دست دوم با ضمانت درخدمت مشتریان هستیم
اگر دستگاه اوراقی باشد که مجموعه بتواند از قطعات ان دستگاه‌ها استفاده کند حتما خریداری خواهیم کرد.
آیا برای شما امکان فروش دستگاه به مشتریان به صورت شرایطی وجود دارد؟
بله، ما همیشه فروش به صورت اقساطی داشتیم و خواهیم داشت، معمولا شرایطی را مهیا می‌کنیم که خریدار بتواند با کار کردن روی دستگاه اقساطش را پرداخت کند به عبارتی خود دستگاه بتواند چکش را پاس کند.
امکان مشاوره تلفنی برای خرید و تعمیر در مجموعه شما می‌شود؟
سعی کرده ایم بهترین خدمات را در کل کشور داشته باشیم از این رو خیلی وقت‌ها مشتریان محترم از استان‌های دیگر در سایت ما برای تعمیر ویا خرید دستگاه وماشین ها‌ی اداری نیاز به مشاوره دارند که ما با تمام وجود در خدمت مشتریان محترم در کل کشور هستیم. در مجموعه البرز ارسال دستگاه و ماشین‌های اداری که از خرید نمایند در کل کشور هزینه حمل به صورت رایگان خواهد بود.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را بفرمایید؟
بزرگترین مشکل ما در قسمت نرخ گذاری است، هیچ منبع یا ارگانی تا به حال اعلام نکرده که حاشیه سود ما چه مقدار باید باشد، این عدم هماهنگی و اختلاف درصد سود بین ارگان‌ها برای ما مشکل ایجاد کرده است.
یکی دیگر از مشکلات بسیار جدی که با آن مواجه هستیم تامین نیرو می‌باشد، ما در کنار آموزش حقوق هم پرداخت می‌کنیم، ولی متاسفانه جوانان از این موضوع استقبال نمی‌کنند، جوانان نسل امروز حاضرند در اسنپ کار کنند و یا ترید کنند، ولی با حقوق پایه وزارت کار، کار نکنند.
اگر شما مسئول می‌بودید برای حل این مسئله چه کار‌هایی انجام می‌دادید؟
حداقل کاری که انجام می‌دادم، در بحث تبلیغات فعالیت بیشتری می‌کردم، اینهمه برای دانشگاه‌ها تبلیغات شده کار‌های فنی هم نیاز به تبلیغات گسترده دارند، در سال‌های آینده چه کسی قرار است کار‌های فنی این کشور را انجام دهد؟
با اینکه پدر بنده جزو مدیران ارشد کشور بودند، ولی من تصمیم گرفتم برای خودم کار کنم و کاملا مستقل باشم و همین که واسطه‌ای برای رزق و روزی چند نیروی کار هستم بسیار خوشحال هستم و افتخار
می‌کنم.
برای آینده شغلی خود چه اهدافی دارید؟
تنها هدفم گسترش این کار می‌باشد، ولی با مشکل تامین نیرو مواجهیم بسیار علاقه‌مند هستیم این تخصص را در کل کشور آموزش دهم تا اینده روشن تری جوانان کشورم داشته باشند، در هر کشوری همه تخصص‌ها مورد نیاز است مانند پزشکی؛ فنی و هزار شغل دیگر ما باید از همه شغل‌ها در کشور خود بهترین متخصص‌ها را داشته باشیم و نیازمندبه دیگر کشور‌ها نداشته باشیم.
نقش رسانه چقدر میتواند در بهیود شرایط کار شما تاثیر گذار باشد؟
رسانه‌ها اگر رسالت خود را به خوبی انجام دهند و همه شغل‌ها و صنوف را به خوبی معرفی کند قطعا میتواند نقش بسزای در بهبود شرایط کاری خواهد داشت.

مدیریت محترم فروشگاه دستگاه و ماشین‌های اداری البرز جناب آقای صمد شمس آذر توصیه خودرا اینگونه مطرح فرمودند:
از دست اندر کاران خواهش مندم هوای کاسبان را داشته باشند، در یکسال گذشته اجاره بهای مغازه ۳ و نیم برابر شده و در سال جدید ظاهراً دو برابر خواهد شد، این حجم از تورم در اجاره بها فشار بسیار زیادی به ما کسبه وارد می‌کند.
روز‌ها و ساعات کاری:
همه روزه غیر از ایام تعطیل
از ساعت ۸ الی ۲۱
شماره‌های تماس:
۰۲۶۳۲۲۰۴۱۹۱
۰۹۱۲۲۹۶۷۰۳۷
بدون کد و تماس رایگان۹۰۰۰۴۱۹۱ 
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
Instagram.com/edarialborz
آدرس: کرج، خیابان آبان، سمت چپ، خیابان اول، ماشین‌های اداری البرز

newsQrCode
ارسال نظرات