کارآفرینان صنعت غذا

قرن ۲۱ را خیلی از اندیشمندان اقتصادی قرن کارآفرینی در صنایع غذایی دانسته‌اند که در این قرن دو چیز بسیار اهمیت دارد یکی تولید واکسن و دیگری تولید غذا برای مردم، چون سالانه حدود ۸۰ میلیون به جمعیت جهان افزوده می‌شود و این بدان معناست که ضرورت کارآفرینی در صنعت غذا بسیار بالاست.
قرن ۲۱ را خیلی از اندیشمندان اقتصادی قرن کارآفرینی در صنایع غذایی دانسته‌اند که در این قرن دو چیز بسیار اهمیت دارد یکی تولید واکسن و دیگری تولید غذا برای مردم، چون سالانه حدود ۸۰ میلیون به جمعیت جهان افزوده می‌شود و این بدان معناست که ضرورت کارآفرینی در صنعت غذا بسیار بالاست.
کد خبر: ۱۸۷۲

صنایع غذایی روی توسعه بشر نقش مهمی ایفا می‌نمایند، در کشور ایران نیز مانند سایر کشور‌های دنیا، صنایع غذایی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.
این صنعت، صنعتی پیشرو بوده و از بازار خوبی نیز برخوردار است و همواره فضای کافی برای ارائه ایده‌های نو، محصول جدید و کارآفرینی در آن وجود دارد.
کارآفرینان به دلیل مدیریت، نوآوری، ایجاد شغل، رقابت و بهره وری سهم مهمی در رشد اقتصادی کشور دارند.
دیدن شرکت‌ها و غول‌های بزرگی که در سطح جهان کارآفرینی مواد غذایی داشته‌اند، می‌تواند دلیل کافی و مناسبی برای راه‌اندازی کسب‌وکار مواد غذایی باشد.
اگر نگاهی به رستوران‌های زنجیره‌ای مرغ کنتاکی (KFC) یا مک دونالد بیندازید؛ متوجه خواهید شد خدمات آن‌ها شامل همهٔ محصولات غذایی نمی‌شود. در واقع آن‌ها سعی کرده‌اند، خدمت خاصی را به شکلی عالی ارائه دهند.
هر کدام از این موارد، برند، شعار و هدف خاصی دارند که در راستای آن گام برمی‌دارند، پس بهتر است کارآفرینی مواد غذایی با حاشیه سود بالای خود را در حیطه‌ٔ خاصی از بازار پیاده کنید.
مشاغل کوچکی در ارتباط با مواد غذایی وجود دارند که فعالیت و حضور در آن‌ها، می‌تواند شغل آینده شما باشد تا کسب‌وکار مواد غذایی با حاشیه سود بالا داشته باشید.

الزامی نیست که کسب‌وکارتان بسیار بزرگ باشد؛ همین که نیاز‌های بخشی از جامعه را برطرف کنید و کسب‌وکارتان بتواند نیاز مادی شما را برآورده سازد، یعنی به موفقیت در کسب‌وکار خود رسیده‌اید.
به عنوان مثال ایده‌هایی مانند رستوران با غذا‌های محلی، رستوران با دیزاین‌های خاص و تک، تولید میوه خشک، تولید غذا‌های سالم کودکان، بستنی رژیمی، تولید انواع ترشیجات و .. گزینه‌های مناسبی هستند.
در ضمن سعی کنید خودتان هم تجربه کنید بجای اینکه فقط از تجربه دیگران استفاده کنید. چون لازمه پیشرفت در کسب و کار ریسک پذیری است. یعنی به عبارت دیگر:
ریسک + پشتکار = پیشرفت
همچنین اصول حائز اهمیت در یک کسب و کار موفق، مشتری مداری، خوش حساب بودن توجه به جزئیات و علایق مشتریان میباشد
تمام این اصول، هم راستای سخنان بزرگان کسب و کار جهان نیزهست.
آدم هر سن و سالی و هر موقعیتی که باشه با دیدن سفره‌های رنگارنگ و غذا‌های ساده و خوشمزه دهه ۶۰ حس و حال خوب همون لحظه‌ها تو ذهنش تداعی میشه، مثل ساندویچ‌های دهه ۶۰، ساندویچ مغز، زبان، ماکارونی، کوکوسبزی، بندری و کوکو سیب زمینی که ما در اغذیه تهران ۶۰ این خاطرات را برای شما تداعی می‌کنیم
مطمئن باشید که با پشتکار و تلاش می‌توانید کسب‌وکارتان را جلو ببرید و آن را به نتیجه برسانید. فقط ناامید نشدن و استفاده از تجربهٔ دیگران را فراموش نکنید.
به قلم: میثم خوش
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
Instagram.com/tehrann۶۰
آدرس و شماره‌های تماس:
شعبه یک:
تهران، شهران، فلکه دوم، جنب بانک اقتصاد نوین، اغذیه تهران ۶۰،
۰۲۱۴۴۳۳۶۰۱۰
۰۲۱۴۴۳۵۳۵۹۰
۰۹۱۲۶۱۸۸۹۲۴
شعبه دو: تهران، ستارخان، نرسیده به میدان توحید، نبش کوچه محمدی، اغذیه تهران ۶۰،
۰۲۱۶۶۵۷۴۱۹۹

newsQrCode
ارسال نظرات