بهره برداری اولین مرکز اتاق ورزش و سلامت دانشگاه فرهنگیان کشور در فردیس

اولین مرکز اتاق ورزش و سلامت دانشگاه فرهنگیان کشور در پردیس حکیم فردوسی شهرستان فردیس با حضور مسئولان کشوری در فردیس افتتاح و بهره برداری شد.
اولین مرکز اتاق ورزش و سلامت دانشگاه فرهنگیان کشور در پردیس حکیم فردوسی شهرستان فردیس با حضور مسئولان کشوری در فردیس افتتاح و بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۸۸

به گزارش جام جم البرز، قبادی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به این موضوع که دانشگاه پردیس استان البرز در حال آموزش به ۳۰۰۰ دانشجوی معلم است که ۹۰۰ نفر در پردیس پسران ۱۲۴۰ نفر در پردیس دختران و مابقی از مهارت آموزان تبصره ۸می‌باشند گفت: مساحت تقریبی این زمین حدود ۴۰۰ متر است و اعتباری با که برای آن استفاده شده است در دو بخش تامین شده که یک بخش از اعتبارات استانی و ارزش ۳۵۰ میلیون تومان بخش دیگر هم از کمک‌های سازمان مرکزی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان که مجموعاً ۶۵۰ میلیون تومان است.

عالمیان، معاون امور آموزش کشور با اشاره به کمبود سرانه‌های ورزشی در دانشگاه فرهنگیان کشور که یکی از اولویت‌های آموزش است گفت: در مرحله اول مراکز غیر برخوردار شناسایی شده و به همین ترتیب اتاق‌های ورزش در ۳۳ دانشگاه فرهنگیان کشور تجهیز و بهره‌برداری خواهند شد.

وی در ادامه گفت: در استان البرز دانشگاه پردیس پسران و دختران هر دو در اولویت قرار دارند و این در حالی است که این فضا در کل دانشگاه‌های فرهنگیان کشور هم اجرایی خواهد شد.

سعید غیاثی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور هم در آیین افتتاح مراکز ورزشی در ۳۳ پردیس و دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در این راستا استفاده شده است و هرچند این بودجه ناچیز است، ولی در حال حاضر حداقل‌ها را برای دانشجویان فراهم کرده تا در گام‌های بعدی طرح توسعه آن‌ها در دستور کار قرار دهیم.

وی در ادامه گفت: علاوه بر این طرح در ۹ استان کشور هم ۹ ورزشگاه در حال ساماندهی و تجهیز برای بهره‌برداری است.

سرانه ورزشی دانشگاه فرهنگیان کشور در ورزش‌های سر پوشیده از استاندارد دو و نیم متر مربع ۷۶ صدم در ورزش‌های رو باز از استاندارد ۳ متر مربع ۱.۳ می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات