کودک یعنی بازی ؛ بازی یعنی زندگی

خانه بازی یک فضای خصوصی و تخصصی است که برای بازی و اکتشاف کودکان 
طراحی‌شده است و علاوه بر سرگرمی محیطی آموزشی است که از طریق بازی، کودکان را به یادگیری تشویق می‌کند.
خانه بازی یک فضای خصوصی و تخصصی است که برای بازی و اکتشاف کودکان طراحی‌شده است و علاوه بر سرگرمی محیطی آموزشی است که از طریق بازی، کودکان را به یادگیری تشویق می‌کند.
کد خبر: ۱۹۳۰

امروز میزبان مدیر روانشناس خانه بازی بادکنک قرمز هستیم که در ادامه نظر شما را به این گفتگو جلب می‌کنیم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
مریم پویا کارشناس ارشد روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و نویسنده کتاب کودک به نام راز خورشید هستم؛ و مدتی نیز با مجله دوچرخه روزنامه همشهری در زمینه داستان نویسی همکاری داشته ام.
چرا بادکنک قرمز را برای نام این مجموعه برگزیده‌اید؟
این نام برگرفته از یک فیلم کوتاه فرانسوی است که پسربچه‌ای به دنبال آرزوهایش است که به یک بادکنک قرمز دست پیدا می‌کند که این بادکنک به‌تدریج کودک را به آرزوهایش می‌رساند؛ و با توجه به اینکه خیلی از بچه‌ها دوست دارند در یک شهربازی با تمام وجود انرژی بگذارند و درنهایت به آرزوهایشان برسند ازاین‌رو نام این خانه بازی را بادکنک قرمز قراردادیم.
چرا خانه بازی برای کودکان مفید است؟
ما کمک می‌کنیم کودک با یادگیری از طریق بازی و تقویت مهارت‌های زبانی، اجتماعی و پویایی که کمک به حل مسائل می‌شود و درخانه‌بازی وجود بازی‌های جسمی و حرکتی و بازی‌های آموزنده و مناسب موجب می‌شود تا کودکان با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند. درخانه‌بازی علاوه بر بازی و سرگرمی اعتمادبه‌نفس کودکان هم رشد می‌کند و در بین هم سن و سال‌ها موجب رشد تعامل اجتماعی کودکان می‌شود.

چه انگیزه‌ای باعث شد که ورود به این عرصه پیدا کنید؟
هم‌زمان با شروع تدریس در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به دانشی که در حوزه روانشناسی دارم و علاقه کار با کودکان مهدکودک تأسیس کردم و پس‌ازآن با پشتیبانی همسرم جناب فریبرز نیازی و استخدام مربیان کارآزموده و مجرب خانه بازی دایر کردیم.

خدمات بازی که در مجموعه شما ارائه می‌شود را معرفی بفرمایید؟
سرسره بازی، استخر شن که برای دست ورزی کودک مناسب است کلبه‌های چوبی با یونیت دندانپزشکی و کلبه چوبی شخصیت‌های کارتونی وسایل پزشکی؛ تکان‌دهنده برقی، پیست ماشین شارژی، تخته‌های شن برای شناسایی حروف و کلمات و سطح شیب‌دار که برای رانندگی هیجان‌انگیز و ... که برای ایجاد رابطه عصب و عضله کودک مناسب هستند.
چه خدماتی در مجموعه بادکنک قرمز ارائه می‌شود؟
یکی از کار‌های بارز در مجموعه برگزاری صفرتا صد جشن تولد کودکان در حضور دوستان و پدر و مادر و اقوام نزدیک با موزیک زنده در مجموعه است که برای کودک بسیار ماندگار و خاطره‌انگیز است و مکانی دل‌نشین نیز تعبیه‌شده است که والدینی که بخواهند در مجموعه حضورداشته باشند که با چای و قهوه نیز پذیرایی می‌شوند؛ و یک مربی بازی کودک در مجموعه است که فقط با زبان انگلیسی صحبت می‌کند و ذهن کودک را با واژه‌های انگلیسی آشنا می‌کند و به زبان‌آموزی کودکان در این مقطع سنی بسیار کمک می‌کند.
برای کودکانی که والدین شاغل دارند و اضطراب جدایی از والدین دارند چه برنامه‌ای دارید؟
با توجه به تخصصی که در زمینه روانشناسی دارم با کمک والدین و همراهی مربیان به صورت گام‌به‌گام این مشکل را حل می‌کنیم و همین امر باعث شده که خانواده‌ها خیلی راضی باشند و این رضایت‌مندی یکی از مهم‌ترین افتخارات مجموعه ما هست.
ساعت‌های کاری مجموعه بادکنک قرمز و ساعات نگهداری از کودکان به چه شکل هست؟
سعی کرده‌ایم بهترین شرایط کاری را برای خانواده‌ها در نظر بگیریم و هر خانواده‌ای با شرایط کاری که دارد بتواند از خدمات مجموعه ما استفاده کند.
۹ الی ۲۱
راه‌های ارتباطی:
۰۲۶۳۳۵۱۹۷۴۶
۰۹۱۲۸۵۸۶۹۴۲
redballon۱۴۰۲
آدرس:
استان البرز – کرج بلوار دانش‌آموز محله مهرویلا؛ تقاطع حافظ مجموعه بادکنک قرمز

newsQrCode
ارسال نظرات