آرزو فلاح و لیلی قبادی، مدیران استودیو زیبایی لیلی:

رسانه نقش موثری در تبلیغات دارد

روزنامه جام جم البرز با آرزو فلاح و لیلی قبادی، مدیران استودیو زیبایی لیلی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با آرزو فلاح و لیلی قبادی، مدیران استودیو زیبایی لیلی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۱۹۶۷

آرزو فلاح: ما برای تبلیغات کارمان مشکل داریم و کسانی که در این حوزه کار می‌کنند، توان مالی برای تبلیغ شهری ندارند. برای تبلیغ در فضای مجازی نیز از سمت ارشاد تحت فشار قرار می‌گیریم، که صورت مشتری مشخص نباشد و کار ما با زیبایی همراه است و با مو و چهره مشتری سر کار داریم و برای ما بسیار مشکل است. باید اداره بهداشت سخت گیری‌های خود را کمتر نماید و تهیه بعضی از دستگاه ها، در توان مالی ما نیست. حوله‌های ما یک بار مصرف هستند و همه مواد هم، ضد عفونی می‌شوند.
امروزه تاثیر رسانه‌ها بسیار زیاد است و پیگیری مشکلات ما از طریق رسانه قطعا کمک کننده است. باید یک جلسه بین ما و اتحادیه برگزار شود که یک قیمت ثابت برای ارائه خدمات اعلام گردد.
لیلی قبادی: مشکل ما در شب عید بیشتر است و در برابر فشار اتحادیه و بهداشت نیز، هیچ راه حلی نداریم. تهیه بعضی از دستگاه‌های ضدعفونی کننده که هزینه زیادی دارد برای ما مقدور نیست و از طرف بهداشت جریمه می‌شویم.
رسانه در تبلیغات می‌تواند کمک کند به شرط آن که موانع وجود نداشته باشد و هزینه‌های تبلیغات بسیار بالا است.

newsQrCode
ارسال نظرات