یک فرصت طلایی با یک فست فود عالی

شغل فست فود یکی از پرطرفدارترین کسب و کار‌هایی است که طی چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است. شغل فست فودی از جمله مشاغل و کار‌هایی است که به دلیل تقاضای زیاد به این شغل در کشور و همچنین استقبال مشتریان از غذا حاضری فارغ از بزرگی و کوچکی یا نوع دیزاین مشتریان به خصوص خود را دارند. سال‌های اخیر با توجه به رشد جمعیت و نیاز هرچه بیشتر مردم به تنوع غذایی؛ رشد فست فود‌ها گسترده‌تر شده است و متقابلاً همین امر باعث تغییر ذائقه مردم شده و گرایش آن‌ها را به این نوع از محصولات غذایی افزایش داده است. تقاضا برای انواع سوخاری همواره بالا بوده مرغ سوخاری به دلیل طعم بی‌نظیر و محبوبیت جهانی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.
شغل فست فود یکی از پرطرفدارترین کسب و کار‌هایی است که طی چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است. شغل فست فودی از جمله مشاغل و کار‌هایی است که به دلیل تقاضای زیاد به این شغل در کشور و همچنین استقبال مشتریان از غذا حاضری فارغ از بزرگی و کوچکی یا نوع دیزاین مشتریان به خصوص خود را دارند. سال‌های اخیر با توجه به رشد جمعیت و نیاز هرچه بیشتر مردم به تنوع غذایی؛ رشد فست فود‌ها گسترده‌تر شده است و متقابلاً همین امر باعث تغییر ذائقه مردم شده و گرایش آن‌ها را به این نوع از محصولات غذایی افزایش داده است. تقاضا برای انواع سوخاری همواره بالا بوده مرغ سوخاری به دلیل طعم بی‌نظیر و محبوبیت جهانی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۹۸۰

‌امروز در جام جم البرز با مدیر جوان شعب فود کیلویی استان البرز به گفتگو نشستیم که توجه شما
را بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
حسن رحیمی ۲۹ ساله متاهل دارای فرزند بنام لیانا و اصالتا اردبیلی هستم و با توجه به علاقه مندی که به این حرفه داشته بعد از تاسیس این شغل بسیار جذاب و عالی، ولی پر زحمت موفق شدم با نوع خلاقیتی که ایجاد کرده ام رضایت مشتریان خود را داشته باشم که این مهمترین وبزرگترین افتخار مجموعه بنده میباشد.

چه انگیزه‌ای با عث شد که وارد این عرصه شغلی بشوید؟
قبل از ورود به این حوزه در کارخانه کار میکردم و وقت و توان زیاد میذاشتم، ولی به اندازه‌ای که انرژی می‌گذاشتم متاسفانه دریافت حقوق مکفی نداشتم البته کلا شرکت‌ها و کارخانجات طبق روال قانون کار حقوق میدهند وبا توجه به تورم با این حقوق نمی‌توان یک زندگی راحت داشت ازاین رو
تصمیم گرفتم تا برای خودم یک شغل جدید ایجاد کنم تا بتوانم هم خودم بهره ببرم و هم برای چند نفر دیگر نیز ایجاد شغل نمایم. از این رو با توجه به اینکه پدرم تجربه ۲۵ ساله در زمینه فست فود داشت
سعی کردم از تجربیات ایشان استفاده کنم و با تحقیق و چاشنی ایده‌های نو اولین شعبه فود کیلویی را تاسیس کردم.

مزایای راه‌اندازی سوخاری کیلویی نسبت با سایر فست فود‌ها چیست؟
سوخاری کیلویی در مقایسه با سایر فست فود‌ها به فضای کمتری برای نشستن مشتری نیاز دارد، چون مشتری بلافاصله پس از سفارش محصول را تحویل میگیرد وبه صورت بیرون بر است. شعب ما فقط برای پذیرایی از ۸ نفر امکان خدمات دارد. حجم فروش بالاتر و فرایند پخت و پز نیز در سوخاری کیلویی نسبتاً ساده‌تر است و نیاز به مهارت و تخصص پیچیده‌ای ندارد.
با توجه به مزایایی که دارد مقداری از مشکلات این حرفه بفرمایید؟
این شغل بسیار حساس می‌باشد به طوری که عرضه مواد غذایی به صورت مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط است مسئولیت زیادی به همراه دارد و همیشه بدون استثناء موارد بهداشتی همیشه باید بطور کامل و صحیح رعایت شود از دیگر معایب فست فود این است که تعطیلی ندارد و در تمام روز و سال باید فعالیت کرد و بنابراین جزء مشاغل نسبتا سخت معرفی می‌شود فردی که در فست فود کار می‌کند محکوم به این است که همیشه با روی آراسته؛ خوش برخورد، مهمان نواز و مشتری مدار باشد.
ویژگی شعب فود کیلویی شما چیست؟
کیفیت و تازگی و خوشمزگی سوخاری و تحویل سریع سفارش یکی از مهمترین ویژ گی‌های منحصر به فرد این شعب فود کیلوی می‌باشد.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
الف: مشکل مشترک کسبه در همه صنوف در سال‌های اخیر افزایش دور از ذهن مالیات است که واقعا کسبه را تحت فشار قرار داده است؛ که با توجه به این مشکل خیلی از افراد امکان ادامه شغل خود را ندارند و خیلی‌ها با تجربه از صنوف توان افتتاح یک شغل برای خودرا نخواند داشت واین مهم
می‌تواند در آینده مشکلات خیلی زیادی را درکشور برای جوانان داشته باشد.
ب: افزایش قیمت چندباره مواد اولیه دریک سال است که باعث میشود ما هم چند باره افزایش قیمت بدهیم که اصلا زیبنده کاسبی نیست و برای مشتریان ذهنیت خوبی ایجاد نمی‌کند و باعث کم شدن مشتری خواهد شد ودر نهایت جمع کردن صنف مورد فعالیت که این موضوع هم باید مدیریت شود تا در یک کشور با این همه پتانسیل بتوانیم بیش از این ایجاد شغل شود.

نقش رسانه جقدر میتواند در بهبود کسب و کار شما تاثیر گذار باشد؟
رسانه‌ها معمولا یک رسالت مهم در اطلاع رسانی نقاط قوت و ضعف کشور را دارند و اگر خوب به این رسالت خود جامع عمل بپوشانند قطعا خیلی ازمشکلات شناسایی و توسط مسولین مرتبط حل خواهد شد. در زمینه نقاط قوت نیز بیشتر تمرکز خواهند کرد و آن موضوع را رشد خواهند داد؛ بنابراین رسانه میتواند صدای کسبه در همین مورد سنگین مالیات بر دوش کاسب را به گوش مسئولین برساند. چون این فشار مالیاتی میتواند باعث تعطیلی اصناف خرد شود و مشکلات اجتماعی فراوانی را برای جامعه ایجاد کند.
محصولات که در فود کیلویی عرضه می‌شود را عنوان بفرمایید؟
انواع بال، ران، کتف سوخاری؛ مرغ سوخاری؛ انواع غذا‌های دریایی سوخاری شده و پیتزا را در فود کیلویی عرضه میشود.
برای مجالس و مراسم‌های خانگی یا اداری امکان سفارش گیری و ارسال دارید؟
بله با توجه به داشتن افراد بسیار کار بلد و توانمند که مجموعه دارد میتوانیم با سفارش گرفتن یک روز قبل مراسم در خدمت مشتریان عزیز باشیم ضمن اینکه ارسال نیز رایگان خواهدبود ودر بسته بندی بسیار مناسب که درخور مجالس باشد انجام وظیفه خواهیم کرد.

مدیریت محترم فودکیلوی جناب آقای حسن رحیمی توصیه خود را اینگونه مطرح فرمودند:
معمولا ایرانی‌ها دارای یک ذهن پر از انرژی وخلاق هستند که همین امر می‌تواند یک جوان ایرانی در هر صنفی که مورد علاقه خودش است ورود پیدا کند و یقینا موفق خواهد شد.
جوانان ایران زمین
حتما باتوجه به علاقه مندی و پتانسیل‌های که در خود می‌بینید یک شغل را شروع کنید و اصلا از کار نترسید و البته بزرگتر‌ها نیز باید برای بهتر نتیجه گرفتن از جوانان حمایت کنند تا پتاسیل نهفته را به یک فرصت طلایی تبدیل کنند.
آیا امکان ارائه نمایندگی در دیگر استان‌ها را دارید؟
بله اگر مجموعه‌ای بتواند با استاندار‌های ما و با کیفیت مورد نظر ما ارائه خدمت کند حتما همکاری خواهیم کرد. همینطوری که در حال حاضر ۶ شعبه داریم که ۵ تا در استان البرز و یک شعبه در اردبیل با نام فود کیلویی فعالیت میکنند؛ که بصورت همه جانبه پشتیبانی از شعب صورت میپذیرد و تاسیس شعب دیگری نیز درخواست شود نیز بر همین منوال پشتیبانی صورت میگیرد و کمک میکنیم که به درآمد برسند.
آدرس و تلفن شعب را بفرمایید:
استان البرز: کرج. بلوار نبوت. روبروی پاساژ مهستان
۰۲۶۳۴۴۳۶۹۱۱
استان البرز: کرج محله کلاک ایستگاه شهرداری
۰۹۹۳۷۶۷۸۳۰۰
استان البرز: کرج. فاز ۴ مهرشهر. بلوار رزهبان شمالی نبش خیابان ۵۰۲
۰۹۱۰۸۵۴۴۵۹۲
استان البرز: کرج فلکه اول گوهردشت فاز ۲ خیابان پنجم غربی
استان البرز: کرج فردیس. کانال غربی. بعد از چهارراه سرحدی
۰۹۳۰۷۳۸۳۱۴۱
استان اردبیل: شهر اردبیل میدان یحیوی ساختمان اکسیر ۱
۰۹۹۱۶۷۳۹۶۲۶
ساعت کاری همه شعبات در استان البرز و اردبیل ۱۲ الی ۲۴

newsQrCode
ارسال نظرات