رییس پلیس آگاهی البرز:

افشای راز قتل همسر پس از دوسال

جام جم البرز/ رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مردی که ۲ سال پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، همسرش را به قتل رسانده بود در این استان دستگیر شد.
جام جم البرز/ رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مردی که ۲ سال پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، همسرش را به قتل رسانده بود در این استان دستگیر شد.
کد خبر: ۲۰۱۱

به گزارش جام جم البرز: سرهنگ "حکمت الله شجاعی" اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۱ خبر سقوط از بالکن و مرگ مشکوک یک خانم ۳۹ ساله در گرمدره کرج به پلیس اعلام شد که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی در ظاهر به نظر می‌رسید که این خانم اقدام به خودکشی کرده است، اما با توجه به تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد که متوفی در شب حادثه در حال بحث و درگیری با همسرش بوده است.

شجاعی گفت: با هماهنگی مراجع قضائی همسر متوفی به پلیس آگاهی احضار شد، اما دلایل کافی برای احراز ارتکاب قتل توسط وی گردآوری نشد و نامبرده در سال ۱۴۰۱ آزاد شد.

وی بیان کرد: پس از حدود ۲ سال مأموران پلیس آگاهی استان البرز موفق به دریافت سرنخ‌هایی از ارتکاب قتل توسط همسر متوفی شده و با هماهنگی دستگاه قضائی این فرد را دستگیر کردند؛ متهم با ارائه مستندات چاره‌ای جز اعتراف نداشت و گفت که در شب حادثه به دلیل اختلافات گسترده‌ای که از گذشته با همسرش داشته با وی درگیر شده و او را از بالکن منزلشان به پایین پرتاب کرده و منجر به قتلش شده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات