سحاب ابراهیمی، مدیریت خلاق شعب معرفی کرد:

سالن های زیبایی سحاب، لوکس و زیبا، باکیفیت و قیمت عالی

سحاب ابراهیمی، در حال حاضر مدیریت شعب سالن های زیبایی سحاب در استان البرز، شهر کرج ( دو شعبه) و استان مازندران، شهر چالوس را برعهده دارد. عشق و علاقه وافر به کار و رعایت مسائل اقتصادی و مالی مراجعه کنندگان از شاخصه های ممتاز ایشان محسوب می شود. این مدیر متبحر و مجرب همچنین به دلیل ارائه کیفیت بالای خدمات، توانسته در جذب مشتری از سراسر کشور  بسیار موفق عمل نماید. برای آشنایی بیشتر از نحوه و چگونگی فعالیت مجموعه و همچنین وجه تمایز آن نسبت به دیگر مراکز زیبایی، گفتگویی را با ایشان انجام داده ایم که متن آن در ذیل می آید:
سحاب ابراهیمی، در حال حاضر مدیریت شعب سالن های زیبایی سحاب در استان البرز، شهر کرج ( دو شعبه) و استان مازندران، شهر چالوس را برعهده دارد. عشق و علاقه وافر به کار و رعایت مسائل اقتصادی و مالی مراجعه کنندگان از شاخصه های ممتاز ایشان محسوب می شود. این مدیر متبحر و مجرب همچنین به دلیل ارائه کیفیت بالای خدمات، توانسته در جذب مشتری از سراسر کشور بسیار موفق عمل نماید. برای آشنایی بیشتر از نحوه و چگونگی فعالیت مجموعه و همچنین وجه تمایز آن نسبت به دیگر مراکز زیبایی، گفتگویی را با ایشان انجام داده ایم که متن آن در ذیل می آید:
کد خبر: ۲۰۱۶

در ابتدا از سابقه فعالیت خود در این حوزه شغلی توضیح فرمایید.
بنده ۱۷ سال است که در این حیطه کاری فعالیت دارم. رشته تحصیلی من گریم سینمایی بود و به واسطه علاقه بسیار تصمیم گرفتم این رشته کاری را ادامه دهم.
در مجموعه شعب سالن‌های زیبایی تحت مدیریت سرکارعالی چه خدماتی به مراجعین ارائه می‌گردد؟
این مجموعه دو شعبه فعال در شهر کرج دارد و به زودی شعبات دیگر نیز از جمله شهر تهران افتتاح می‌گردد. سالن زیبایی شعبه اول مربوط به یک مرکز تخصصی آرایش دائم می‌باشد که خودم به شکل تخصصی در آن مشغول به کار هستم. همچنین یک شعبه دیگر در چالوس استان مازندران فعال است که به طور کامل در همه لاین‌ها پذیرای مراجعین می‌باشد.
موضوع مهم برای ما این است که نسبت به مسائل اقتصادی موجود در کشور به مشتریان خدماتی با قیمت مناسب ارائه دهیم. زیرا می‌خواهیم شرایط به گونه‌ای باشد که همه بانوان با توجه به موقعیت مالی شان بتوانند از خدمات زیبایی استفاده نمایند. این موضوع را در تبلیغات خودمان نیز اطلاع رسانی کرده ایم تا مخاطبین بدانند که امکان استفاده از همه لاین‌ها با مبلغ ایده‌آل وجود دارد.
همچنین به دلیل شرایط سخت اقتصادی حال حاضر یک پکیج ویژه و کامل برای عروس خانم‌ها در نظر گرفته ایم. مبلغ این خدمات عالی با تخفیف ویژه کمتر از ۴ میلیون تومان تعیین شده است. در واقع قصد و نیت ما این است که همه افراد بتوانند از مزایای این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند.
مراجعین، نسبت به خدمات ویژه‌ای که به آن اشاره کردید چه دیدگاهی دارند و بیشترین تعریف آنان از شما چیست؟
من جزو معدود افرادی هستم که کمتر به منفعت مالی فکر می‌کنم. با عشق و علاقه بسیار کارم را انجام می‌دهم و علت موفقیتم را همین موضوع می‌دانم.
بسیاری از مشتریانم از شهر‌هایی مثل: اهواز، تبریز، زاهدان، اصفهان و ... به سالن مراجعه می‌کنند. آن‌ها از راه دور می‌آیند و دلیل آن هم فقط برخورد خوب، کیفیت بالای خدمات و همچنین قیمت مناسب است.
با این توضیحات حتما باید خاطرات شیرینی طی این سال‌ها از مراجعه کنندگان داشته باشید؟
بله، چون همیشه نسبت به کارم عشق دارم، هر روز که در سالن مشغول به فعالیت هستم برایم خاطره است. تلاش ما بر این است که در سالنی لوکس و زیبا با بهترین متریال و قیمت عالی، خدمات لازم را ارائه دهیم.
وقتی فردی از راه دور کیلومتر‌ها طی نموده، یا از خارج از کشور به ایران سفر می‌کند و به سالن من مراجعه می‌نماید، بهترین و شیرین‌ترین خاطره است. همه بانوان زیبا هستند، با خدمات ما زیباتر می‌شوند و تمام تلاش ما انجام همین کار است. تا کنون توانسته ایم حدود ۲۵۰۰ نفر را در لاین‌های مختلف آموزش دهیم. متقابلاً این انتظار وجود دارد که از ما حمایت شود. البته مورد حمایت اتحادیه قرار داریم، ولی در کل، مسئولین از ما هنرمندان حمایت چندانی نمی‌کنند.
نشانی و شماره‌های شعبه‌های سالن زیبایی را ذکر نمایید.
آدرس اول: جهانشهر-بلوار مولانا-خیابان ابوعلی سینا-طبقه اول-پلاک ۱۳۹
آدرس دوم: کرج-شهرک جهان نما-خیابان سمت-طبقه بالای جانبو-پلاک ۲۷۸
آدرس سوم: مازندران- شهر چالوس – رادیو دریا
شماره مجموعه:۰۹۳۵۳۳۰۵۳۰۰
شماره تماس:۰۹۰۰۳۳۰۲۳۸۰
آدرس پیج اصلی خانم سحاب:
https://www.instagram.com/sahab.micro/
آدرس پیج اختصاصی عروس:
https://www.instagram.com/beauty_royaei_sahab/
ساعت کاری از ۸ الی ۲۲

newsQrCode
ارسال نظرات