سمیه فیض آبادی، مدیر آموزشگاه:

تلاش کرده ام ققنوس طلایی؛ بهترین آموزشگاه مراقبت و زیبایی اندیشه باشد

سمیه فیض آبادی، در سال 1401 مجموعه آموزشی ققنوس طلایی را افتتاح نمود. عرصه فعالیت این آموزشگاه در رسته مراقبت و زیبایی می باشد. این مدیر خلاق و توانمند، مدارک اصلی مرتبط به این حوزه  را از سازمان فنی و حرفه ای  اخذ کرده است.  ایشان مهم ترین خصائص مجموعه خود را تیمی متشکل از مربیان حرفه ای و بسیار قوی، استفاده از تجهیزات به روز و مدرن، بهره مندی بهینه از تجربیات ارزشمند مربیان و نیز تضمین ورود به بازار کار و پشتیبانی مادام العمر از هنرجویان می داند. وی در گفتگو با خبرنگار ما به واکاوی و تشریح بیشتر خدمات آموزشگاه تحت مدیریت خود پرداخته است:
سمیه فیض آبادی، در سال 1401 مجموعه آموزشی ققنوس طلایی را افتتاح نمود. عرصه فعالیت این آموزشگاه در رسته مراقبت و زیبایی می باشد. این مدیر خلاق و توانمند، مدارک اصلی مرتبط به این حوزه را از سازمان فنی و حرفه ای اخذ کرده است. ایشان مهم ترین خصائص مجموعه خود را تیمی متشکل از مربیان حرفه ای و بسیار قوی، استفاده از تجهیزات به روز و مدرن، بهره مندی بهینه از تجربیات ارزشمند مربیان و نیز تضمین ورود به بازار کار و پشتیبانی مادام العمر از هنرجویان می داند. وی در گفتگو با خبرنگار ما به واکاوی و تشریح بیشتر خدمات آموزشگاه تحت مدیریت خود پرداخته است:
کد خبر: ۲۰۱۷

گستره خدمات آموزشگاه تحت مدیریت سرکار عالی شامل چه مواردی است و و زمانبندی دوره‌های آموزشی به چه ترتیب می‌باشد؟
خدمات آموزشی مجموعه ققنوس طلایی، شامل: تمام لاین‌های مراقبت و زیبایی، مانند میکاپ، شینیون، ناخن، مژه و پوست است.
در مرکز ما هنرجویان، دوره‌های کامل را طبق ساعت و تعرفه‌های فنی و حرفه‌ای سپری می‌نمایند، ولی آموزش ما فراتر از آموزش‌های معمول است. زمانبندی دوره‌های آموزشی نیز وابسته به شاخه منتخب هنرجو می‌باشد و معمولا دو الی سه ماه به طول می‌انجامد.
با این وصف، آیا پس از اتمام دوره‌های آموزشی، پشتیبانی خاصی برای هنرجویان خود قائل شده اید؟
بله قطعا؛ پشتیبانی ققنوس طلایی از هنرجویان، مادام العمر است و به این منظور هیچ هزینه‌ای از آن‌ها دریافت نمی‌شود. همین ویژگی‌ها باعث شده است که اکثر آن‌ها پس از اتمام دوره، با گل و شیرینی مراجعه کرده و ابراز رضایت کامل می‌نمایند. برخی از هنرجویان نیز در این مرکز مشغول فعالیت هستند.
اهتمام و مداقه با چه مولفه‌هایی منجر به پیشرفت و موفقیت آموزشگاه ققنوس طلایی گردیده است؟
یکی از عوامل موفقیت مجموعه ما به خاطر این است که بهترین مربیان منطقه را در مجموعه گرد یکدیگر آورده ایم و فراتر از استاندارد‌های فنی و حرفه‌ای آموزش می‌دهیم. آموزش‌ها به روز است و تضمین ورود به بازار کار در این مجموعه وجود دارد. در مجموع می‌توانم ادعا کنم که مهم‌ترین شاخصه‌ها و امتیازات آموزشگاه ققنوس طلایی، تیم بسیار قوی از مربیان حرفه ای، بهره مندی از تجهیزات مناسب و استفاده بهینه از تجربیات ارزشمند مربیان عزیزمان می‌باشد. همچنین تلاش کرده ام ققنوس طلایی؛ بهترین آموزشگاه مراقبت و زیبایی اندیشه باشد.
آدرس: اندیشه، فاز۳، خیابان بوستان، نبش کوچه آلاله۲، پلاک ۱۷
شماره تماس: ۰۹۱۰۱۳۸۵۴۲۷

newsQrCode
ارسال نظرات