فرشید حقی، مدیرعامل و علیرضا لطفی، رئیس هیات مدیره مجموعه راینرپلاس و پارلاک استون:

رسانه ها و مطبوعات، فناوری های نوین را به مردم معرفی کنند

افتخار این را داشتیم تا با دو تن از مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با فرشید حقی، مدیرعامل و علیرضا لطفی، رئیس هیات مدیره مجموعه راینرپلاس و پارلاک استون جلب می‌نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با دو تن از مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با فرشید حقی، مدیرعامل و علیرضا لطفی، رئیس هیات مدیره مجموعه راینرپلاس و پارلاک استون جلب می‌نماییم:
کد خبر: ۲۰۷۱

فرشید حقی: سینک‌های گرانیتی، یک فناوری جدید است که طی چند سال اخیر ایجاد شده و بیش از یک دهه است که وارد کشور ما گردیده و در سه سال اخیر، بیشتر به آن پرداخته و شناخته‌تر شده است. اما کلا یک فناوری و صنعت جدید است. در سال‌های ابتدایی، به علت ناشناخته بودن، کار دشوارتر بود.
چند دیدگاه در مورد مشکلات وجود دارد که می‌تواند، شخصی، مردمی یا همکاری و حمایتی باشد. وقتی یک صنعت جدید، به شکلی ناشناخته وارد کشور می‌شود، معمولا با چالش‌های زیادی مواجه است. از آنجا که سینک‌های گرانیتی به طور مستقیم با خانم‌های خانه دار و افرادی که بیشتر در منزل هستند در ارتباط می‌باشد، چالش‌های بیشتری پیش رو داشتیم. در ابتدای امر نیز از جانب دوستان و همکاران، معرفی و اطلاع رسانی به طور شایسته و درخور توجه، انجام نشد. اوایل در مورد این فناوری، شبهاتی وجود داشت که شکننده است، قابل اتکا نیست و مشکلات تغییر رنگ و خط و خش دارد.
رسانه‌ها و مطبوعات در حوزه حمایت، اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آگاهی مردم، می‌توانند بسیار موثر باشند و فناوری‌های جدید و نوین را به مردم معرفی و همچنین تبلیغات صحیح و شفاف از محصولات را به مردم ارائه دهند. به این صورت مردم به واقعیت کالای تولید شده پی می‌برند و با آگاهی انتخاب می‌نمایند. همچنین این موضوع باعث می‌شود از هزینه و زحمات ما، به عنوان تولیدکننده کاسته شود.
در راستای حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده، باید اطلاع رسانی تصویری و مکتوب به شکلی شفاف و گسترده از صنایع نوین در کشور انجام شود.
علیرضا لطفی: متریالی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، اکثرا آلمانی و ترک بودند. در حدود ده سال گذشته که فعالیت خود را آغاز کردیم، ۲۰ درصد متریال را این موارد، تشکیل می‌دادند. اما اکنون با تحقیقات انجام شده و پیگیری‌های همکاران، توانستیم متریال داخلی را از نظر استحکام و ضد خش بودن به کیفیت بالایی برسانیم و میزان مصرف مواد اولیه داخلی را بیشتر کنیم. در حال حاضر هشتاد درصد متریال مصرفی از تولیدات داخلی تامین می‌شود. با کارخانه‌های سنگ همکاری داشته و تولیدات ما علاوه بر صرفه اقتصادی با استحکامی در حد جنس ترک با تنوع بالا ارائه می‌شود.
فرشید حقی: در مرحله اول پیشنهاد بنده این است که، مشتریان محترم حتما از مکان‌های معتبر که شناسنامه دار هستند خرید نمایند. محصول خریداری شده، از لحاظ ظاهری، آیتم‌هایی دارد که می‌تواند قابل تشخیص باشد. سینک‌ها باید از لحاظ رنگ و ضخامت بررسی شوند. مهمترین موضوع، ضمانتنامه محصول می‌باشد. نمایندگی‌های اصلی و معتبر به خریداران، ضمانت نامه تقدیم می‌کنند.
ما به تمام نمایندگی‌های مرکزی خود، که در کرج و تهران و شهرستان‌ها هستند، ضمانت نامه شکست محصول ارائه می‌کنیم، به این معنا که هر اتفاقی برای سینک‌های تولیدی ما رخ دهد، نمایندگی موظف است، آن را برای خریدار تعویض نماید و ترمیم و تعمیر نیز نداریم.
در زمینه سینک، تنوع بالایی داریم و بیش از هشت سال است که در این حوزه فعالیت می‌کنیم. عقیده بنده این است، که به روز بودن، باید سرلوحه کار ما باشد. چرا که مصرف کننده، لیاقت بهترین متریال و بهترین محصول را دارد. شرکت‌های ایرانی از نظر خدمات دهی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند.
علیرضا لطفی: به دلیل توسعه مجموعه که به شکل مداوم و هر روزه انجام می‌شود، خط تولید روشویی‌های گرانیتی را هم ایجاد نمودیم. مشتریان عزیز می‌توانند، با تنوع رنگی دلخواه، محصولات مورد نظر خود را در لحظه تحویل بگیرند، حتی کابین و سایر ملزومات و وسایل همراه را نیز دریافت نموده و بعد از مدتی در صورت عدم رضایت از رنگ روشویی، می‌توانند با رنگ دلخواه خود معاوضه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات