افتتاحیه فرهنگسرای پیک در فردیس

جام جم البرز/ شهردار فردیس گفت: فرهنگسرای پیک با برگزاری برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی  می تواند بخش قابل توجهی از نیازهای فرهنگی اهالی مناطق پیک و اهری را تامین کند.
جام جم البرز/ شهردار فردیس گفت: فرهنگسرای پیک با برگزاری برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی می تواند بخش قابل توجهی از نیازهای فرهنگی اهالی مناطق پیک و اهری را تامین کند.
کد خبر: ۲۰۷۸

به گزارش جام جم البرز: " محمدرضا احمدی نژاد" طی بازدید از نمایشگاه عکس (پس کوچه‌های مینو) که به مناسبت هفته مقاومت در فرهنگسرای پیک برگزار شد، از بخش‌های مختلف مجموعه فرهنگسرای پیک بازدید کرد و ضمن تقدیر از زحمات انجام شده در این فرهنگسرا، از روند رو به رشد راه اندازی و فعالیت این مجموعه ابراز خرسندی کرد.
وی افزود: به منظور افزایش سرانه‌های فرهنگی در منطقه، به همت همکارانم در حوزه عمران شهرداری فردیس فرهنگسرای پیک با صرف اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال احداث شد و در اسفندماه سال گذشته به بهره برداری رسید.
شهردار فردیس با تاکید بر لزوم توجه به اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، در فرهنگسرای پیک ثبت نام ترم تابستانی در رشته‌های مختلف از جمله موسیقی در گرایش‌های مختلف، سفالگری، نقاشی و استعداد یابی کودکان آغاز شده و مورد استقبال شهرودان قرار گرفته است.
وی بر لزوم توجه به آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان و نوجوانان، گفت: کلاس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی در رشته‌های مختلف برای گروه کودک، نوجوان و جوان در نظر گرفته شده است که به زودی نسبت به برگزاری آن اقدام می‌شود. همچنین با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای این قشر از بانوان در دستور کار است.
احمدی نژاد اضافه کرد: در راستای استحکام خانواده‌ها و اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان، موضوع مشاوره‌های محلی در فرهنگسرای پیک و سایر فرهنگسرا‌های شهر اجرا می‌شود.
گفتنی است این بازدید با همراهی محسن امانی، ابراهیم رنجبر و ملیحه اکبری از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس صورت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات