سحاب ابراهیمی، مدیر سالن زیبایی سحاب:

یک شهرک زیبایی برای فعالیت سالن داران ایجاد شود

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با سحاب ابراهیمی، مدیر سالن زیبایی سحاب، جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با سحاب ابراهیمی، مدیر سالن زیبایی سحاب، جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۲۱۱۳

سالن‌های زیبایی، بسیار زیر ذره بین هستند. در هر شرایط کاری، نظارت و دقت به سمت این شغل است. به دفعات مشاهده شده است که درحین نظارت دیدگاه مثبتی به صنف ما نداشته و بدون هیچ دلیل قانع کننده و منطقی، برخورد نامناسبی دارند. البته شایان ذکر است، در دوره جدید مدیریت خوبی وجود دارد و از ما حمایت می‌شود. ولی در دوره‌های قبل از هر گونه حمایت و پشتیبانی محروم بودیم.
کیفیت لوازم مصرفی خارجی در این حوزه بهتر است و به طبع گران‌تر تهیه می‌کنیم. لوازم ایرانی برچسب سازمان بهداشت را دارا هستند، ما از محصولات خوب و با کیفیت داخلی نیز در سالن استفاده می‌کنیم.
طی ۱۷ سالی که در این حوزه فعالیت دارم، اهتمام و هدفم بر این بوده که بانوان خانه دار، دارای استقلال مالی شوند، ولی این امر، به تنهایی میسر نمی‌شود، مگر این که از حمایت‌های بیشتری برخوردار شویم. پیشنهاد ویژه بنده این است که با توجه به اجاره‌های سنگین فعلی و وجود آرایشگاه‌های متعدد در یک منطقه، یک شهرک زیبایی ایجاد شود. به گونه‌ای که همه در یک جای متمرکز، مشغول به فعالیت شوند.
برخی از افراد، به صورت زیرزمینی و غیر قانونی فعالیت می‌کنند و از صلاحیت‌های لازم برخوردار نیستند. فعالیت این قبیل افراد باعث ایجاد مشکلاتی برای ما می‌شود. بازرسین برای سخت گیری پیشگیرانه، بسیار محق هستند.
برای آنکه دیده شویم، تبلیغات زیادی در سطح شهر انجام می‌دهیم. اگر رتبه بندی در حوزه کاری ما صورت گیرد، افرادی که به صورت غیرقانونی، با قیمت بسیار پایین کار می‌کنند، حذف می‌شوند. این امر موجب مطرح شدن افراد با سابقه مانند ما می‌شود.
باید فرهنگ سازی در حوزه آرایش و پیرایش صورت گیرد. اگر آگاهی مردم بیشتر شود، آن‌ها برای انجام خدمات به افراد متخصص مراجعه می‌کنند. در بسیاری از سالن‌ها حتی خدمات پزشکی ارائه و به نحوی در حیطه پزشکی، دخالت می‌کنند. بازرسین با افزایش نظارت‌ها باید از فعالیت این مراکز جلوگیری کنند.
افرادی همچون ما که طبق قوانین فعالیت می‌کنند، انتظار دارند از سوی اتحادیه حمایت بیشتری را شاهد باشند. گاهی رفتار برخی از بازرسین مناسب نیست و باید برخورد شایسته تری صورت گیرد.
در حال حاضر با تورمی که وجود دارد، هر شخصی باید به نوعی فعالیت داشته و اطلاعات خود را نیز به اشتراک بگذارد. درخواست من این است که آموزشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها با یکدیگر ادغام شوند. در سالن زیبایی با رعایت موازین استاندارد مبحث آموزش نیز انجام شود و قطعا باعث کارآفرینی می‌شود. به این ترتیب بانوان استقلال مالی پیدا می‌کنند. حسن حرفه آرایشگری این است که محیط آن کاملا به خانم‌ها اختصاص دارد، ولی همچنان به شدت زیر ذره بین هستیم. آرزوی من این است که برای تعداد بیشتری از بانوان اشتغالزایی کنم. بهترین هدف تبلیغات، جذب مشتری از طریق فضای مجازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات