کمیته‌های نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشتغالزا تشکیل شد

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه اندازی کمیته‌های نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشتغالزایی تبصره‌ای و مشاغل خانگی در البرز خبر داد.
عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه اندازی کمیته‌های نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشتغالزایی تبصره‌ای و مشاغل خانگی در البرز خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۳

به گزارش جام جم البرز،عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ شیوه نامه تشکیل کمیته‌های نظارت و ابلاغ مصوبات ملی در راستای بازدید طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ و مشاغل خانگی، متقاضیان بهره‌مند از تسهیلات اشتغالزا در استان البرز، کمیته‌های نظارتی در شهرستان‌های استان البرز تشکیل شد.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: با راه اندازی کمیته‌های نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشتغالزایی تبصره‌ای و مشاغل خانگی در بخش‌های خویش فرمایی و کارفرمایی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی این اداره کل و فرمانداری‌ها و بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزایی، نظارت میدانی بر طرح‌های تا سقف تسهیلات ۱۰ میلیارد ریال در اجرایی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: هر ساله به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار؛ رشد تولید ملی از طرق مختلف؛ ارتقا بهره وری؛ تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه­ تمام؛ احیای واحد‌های تولیدی راکد و بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی موجود؛ استفاده از ظرفیت­‌های خالی بنگاه‌های تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش تولید در قانون بودجه کشور اعتباراتی برای تسهیلات اشتغال در نظر گرفته می‌شوذد و به متقاضیان پرداخت می‌شود.

متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی باید نسبت به دریافت مجوز مشاغل خانگی از درگاه ملی مجوز‌ها و در ادامه روند بررسی طرح و دریافت پیامک از سامانه مشاغل خانگی، می‌توانند در قسمت پیگیری سایت مشاغل خانگی به آدرس smkh.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را تکمیل کنند. در صورتی که رشته انتخابی متقاضیان نیازمند گواهی صلاحیت بهداشتی باشد، به آدرس my.fda.gov.ir مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات