در زمینه نشان تجاری و ثبت شرکتها در بخشهای سلامت و زیبایی، اقدام نموده ایم. در مورد رفتارهای سازمانی، دغدغه وجود دارد. یک مجموعه راه اندازی میشود در صورتی که نمیدانند چگونه باید جذب مشتری صورت گیرد. بسیاری از افراد سوء استفاده کرده و به آنها رویا فروشی میکنند. تاکید بنده این است، زمانی که مهارتی آموختیم و مجموعهای راه اندازی شد، در واقع ۵۰ درصد مسیر طی شده است. برای این که افراد، جذب مجموعه شما شوند و همچنین مشتریان را حفظ کنید، باید تلاش بسیاری صورت گیرد. نقش رسانه در کسب و کار بسیار پررنگ است.
وحید غفوری، مدیریت مجموعه عطر وحید:
مرتضی پرتوی، مدیریت مجموعه پرتوی یدک:
محسن گلخواه، مدیرمجموعه پارس کنترل پیشرو:
صدیقه پوربافرانی، مدیر آموزشگاه خیاطی جلوه هنر: