عاملین نزاع دسته جمعی در سهرابیه کرج دستگیر شدند

جام جم البرز/ فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگيری عاملان اصلي درگيري و نزاع دست جمعی در محله سهرابيه خبر داد‌.
جام جم البرز/ فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگيری عاملان اصلي درگيري و نزاع دست جمعی در محله سهرابيه خبر داد‌.
کد خبر: ۲۱۴۲

به گزارش جام جم البرز: "پیمان گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگویی گفت: در پی اعلام نزاع و درگیری دسته جمعی در محله سهرابیه با استفاده از انواع سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت و نا امنی برای ساکنان این محله، ۲ تیم از ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر و عوامل پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان برای پایان دادن به این نزاع به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه متهمان قبل از حضور پلیس پا به فرار گذاشته بودند، افزود: با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی ۱۱ متهم در این زمینه شناسایی و با رصد صفحات شخصی آن‌ها در فضای مجازی مشخص شد که این افراد در چند روز گذشته اقدام به قدرت نمایی و تهدید یکدیگر در این فضا می‌کردند که منجر به ایجاد این نزاع دسته جمعی شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از شناسایی همه متهمان این درگیری، در یک عملیات فنی و پیچیده مخفیگاه آن‌ها شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی در چند عملیات هر ۱۱ نفر دستگیر و به کلانتری ۲۲ مهرشهر منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشفیات قابل توجهی از سلاح سرد از مخفیگاه متهمین، تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات این افراد به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
گودرزی در پایان خط قرمز پلیس را برهم زدن نظم و آرامش شهروندان عنوان نمود و بیان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد سخت و قاطع می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات