البرز مهیای اجرای طرح چله خدمت

جام جم البرز/ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: این استان به نیابت از شهدای خدمت، آماده اجرای طرح چله خدمت شده است.
جام جم البرز/ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: این استان به نیابت از شهدای خدمت، آماده اجرای طرح چله خدمت شده است.
کد خبر: ۲۱۵۴

به گزارش جام جم البرز: " معصومه آقایی" مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز ،روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: با هدف الگو گیری از فعالیت‌های مجاهدانه شهید خدمت آیت الله رییسی در چهل روز اقدامات ویژه‌ای در قالب اجرای این طرح صورت می‌گیرد.

وی برگزاری جلسات تبیین و روشنگری توسط مبلغان و اساتید در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و خدمات دولت با هدف شناسایی شاخص‌های مناسب برای انتخاب درست، نشست با بانوان تاثیرگذار استان و همراه نمودن زیرمجموعه‌ها در مشارکت حداکثری انتخابات از جمله این اقدامات برشمرد.

آقایی، تولید و ارائه محتوا با محوریت تبیین عملکرد دولت سیزدهم، زمینه سازی آغاز به کار نهضت سواد سلامت در استان البرز با هدف تربیت سفیران آموزش سبک زندگی اسلامی، برگزاری دوره ضمن خدمت برای کارکنان دولت با عنوان بصیرت سیاسی و مسئولیت پذیری اجتماعی و راه اندازی پویش مردمیِ ایران قوی؛ رشد مستدام، با هدف تنویر افکار عمومی درباره ضرورت انتخاب رییس جمهور مردمی و انقلابی از دیگر اقدامات در راستای اجرای طرح چله خدمت درالبرز برشمرد.

وی گفت: همچنین در قالب اجرای طرح چله خدمت برگزاری نمایشگاه عکس خدمت و معرفی خدمات دولت، برگزاری همایش‌های استانی با محوریت ارائه عملکرد دولت سیزدهم و جلب مشارکت برگزاری سلسله وبینار‌های آموزشی با محوریت انتخابات برای اولیا ء و مربیان و فرهنگیان با عنوان مادران آگاه، خانواده و جامعه سالم ایران قوی با انتخاب آگاهانه مورد توجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات