آئین نماز عبادی سیاسی جمعه کوهسار

آئین نماز عبادی سیاسی جمعه کوهسار امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی امام جمعه محترم این شهر برگزار شد.
آئین نماز عبادی سیاسی جمعه کوهسار امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی امام جمعه محترم این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۶۷

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،امام جمعه کوهسار در خطبه اول با ذکر روایتی از امام جواد (ع) گفت:انفاق برای خدا، منع و نهی از منکر جهت رضای الهی، حب و بغض بخاطر خشنودی خداوند چهار نشانه کمال ایمان است و این روز‌ها که در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم با پرهیز از جانبداری‌های سیاسی و حزبی عمل به این روایت برای همه ما راهگشا خواهد بود.
حاج آقا محمدی درخطبه دوم قطعنامه اخیر شورای حکام علیه کشورمان را سیاسی و غیرمسئولانه خواند و افزود: این قطعنامه فقط مصرف داخلی دارد و برای تزریق روحیه و زنده نگه داشتن پیکر بی جان عده قلیلی غربگرای داخلی است تا شاید به زعم خودشان بتوانند با ایجاد ترس و ارعاب، در رای مردم عزیز ما تاثیر بگذارند.
وی با مرور فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند فردی پرکار، فعال، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی را انتخاب کنید گفت: صحنه انتخابات صحنه ادعا نیست بلکه صحنه کارنامه است و مردم ما بحمدالله آگاه هستند.
خطیب جمعه کوهسار ضمن تشکر از مسئولین آبفا شهرستان و بویژه مدیرکل محترم این سازمان، به مشکل آب شرب شهر کوهسار و بخش چندار پرداخت و گفت: علی رغم زحمات مسئولین مربوطه، متأسفانه امسال هم مانند سال گذشته اقدام موثری صورت نگرفته است و نیازمند ورود جهادی و حمایت مستمر فرماندار محترم هست تا یکبار برای همیشه این مشکل و دغدغه بحق مردم این منطقه مرتفع گردد. ان شاءالله
البرزی فرماندار محترم ساوجبلاغ در سخنانی کوتاه گفت:اولا آینده ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری قطعا آینده‌ای درخشان است و ثانیا همانطور که امام راحل عظیم الَشان انقلاب فرمودند، اگر می‌خواهیم به مملکت ما آسیبی نرسد، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
احکام این هفته توسط حجت الاسلام سیدمحمد حسینی بیان شد.

حاج رضا فلاحت پیشه مداح محترم اهل بیت چند دقیقه‌ای به ذکر مصیبت در عزای امام جواد (ع) پرداختند و نمازگزاران جمعه لحظاتی بر سینه زدند و در سوگ امام خویش گریستند.

در پایان مراسم حاضرین مهمان سفره با کرامت امام جواد (ع) بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات