آسایش دربهترین مکان دنیا

خیلی وقت‌ها برای تبدیل کردن رویا‌های خود که از دوران کودکی همراه ما بودن کار بسیار سخت و گاهی کاملاً افسانه‌ای است به‌عنوان‌مثال هرزمانی که در یک دشت سرسبز گذر می‌کردیم در درون خود آهی می‌کشیدیم که‌ای کاش وسط این دشت یک ویلای کوچک داشتیم تا در این نقطه دنیا بهترین را تجربه کینم؛ گاهی هم برای ساختن خانه‌های رویایی خود ساختار‌هایی را تجسم می‌کردیم که اصلاً با معماری یا امکان‌پذیر نبود ویااگر هم می‌توان آن افکار را به واقعیت تبدیل کرد بسیار زمان و هزینه بالایی داشت.
ولی ما امروز آمد ه ایم تا تمام ان خواسته‌های درونی خود را به واقعیت تبدیل کنیم امروزه مجموعه‌های هستند با ساختن بهترین کانکس‌ها همان ایده‌های ما را پیدا سازی خواهند کرد با کمترین زمان و هزینه.
خیلی وقت‌ها برای تبدیل کردن رویا‌های خود که از دوران کودکی همراه ما بودن کار بسیار سخت و گاهی کاملاً افسانه‌ای است به‌عنوان‌مثال هرزمانی که در یک دشت سرسبز گذر می‌کردیم در درون خود آهی می‌کشیدیم که‌ای کاش وسط این دشت یک ویلای کوچک داشتیم تا در این نقطه دنیا بهترین را تجربه کینم؛ گاهی هم برای ساختن خانه‌های رویایی خود ساختار‌هایی را تجسم می‌کردیم که اصلاً با معماری یا امکان‌پذیر نبود ویااگر هم می‌توان آن افکار را به واقعیت تبدیل کرد بسیار زمان و هزینه بالایی داشت. ولی ما امروز آمد ه ایم تا تمام ان خواسته‌های درونی خود را به واقعیت تبدیل کنیم امروزه مجموعه‌های هستند با ساختن بهترین کانکس‌ها همان ایده‌های ما را پیدا سازی خواهند کرد با کمترین زمان و هزینه.
کد خبر: ۲۱۸۵

افتخار هم‌نشینی با یکی از جوان‌ترین مدیران ساخت کانکس و منتخب جام جم استان البرز در کل کشور را داشتیم که توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
مهدی حسین پور ۲۲ ساله مجرد و اصالتاً آذری‌زبان مدیریت تولید و کارگاه ساخت‌وساز کانکس لاکچری سازه هستم.
((معمولاً خیلی‌ها در این سن هنوز دنبال پیدا کردن شغل و یا علاقه‌مندی‌ها و پتانسیل‌های خود هستند.
ولی یکی از افتخارات ایران این است که در بین جوانان کشورم؛ جوانانی هستند که باعث افتخار ایران‌زمین هستند و باافتخار به ایرانی بودن خود می‌بالیم که در بین جوانان کشورم مهدی حسین پور‌های هستند که در سن جوانانی مدیریت مجموعه بزرگ را عهد ه دار شده است و این بزرگ افتخار را به والدین و همه ایرانیان تبریک میگوییم وامیدواریم این الگو برای همه جوانان کشورم سرلوحه کار خود قرار بگیرد))
انگیزه شما از ورود به این تخصص حرفه چه بود است؟
موارد زیادی باعث بود تابنده به این سمت‌وسو حرکت کنم تمام تلاشم بر این بود که بتوانم در کشورم افتخار کسب کنم تا در همه دنیا بدرخشم که یک ایرانی در هر سن وسالی که باشد می‌تواند موفق و سربلند باشد و هیچ انگیزه‌ای و قدرتی و تحریمی نمی‌تواند جلوی پیشرفت کشورم را بگیرد.
درآمد بالا و ایجاد اشتغال برای حدود ۱۰۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم انگیزه دیگری بود که در این حرفه ورود پیدا کردم.
در مجموعه کانکس لاکچری سازه چه خدماتی ارائه می‌شود لطفاً مطرح بفرمایید؟
ما سعی کرده‌ایم که بهترین خدمات و ساخت‌وساز را در این مجموعه داشته باشیم ویکی از مهم‌ترین خدمات ضمانت و گارانتی ۲۰ ساله است که در فاکتور قید می‌شود.
خدمات مجموعه لاکچری سازه: ساخت کانکس‌های ویلایی، اداری؛ خدماتی و... می‌باشد
تعمیر کلیه کانکس‌های که برای مجموعه لاک چری سازه باشدویا از شرکت‌های دیگر باشد
کلیه کانکس‌ها می‌توانند د محیطی با ۲۰ درجه زیر صفر ویا ۷۰ درجه بالای صفر خودزا وقف دهند و به‌راحتی با درجات ذکرشده ارائه خدمات خواهند داشت
ازآنجایی‌که کلیه مواد اولیه و ساخت کاملاً ایرانی است در خصوص انواع آب و هوایی کل کشور به‌راحتی قابل‌نصب و اجرا خواهد بود؛ سازه بسیار محکم و سبک این نوع کانکس‌ها این فرصت را نیز فراهم کرده است که د ر طبقات فوقانی ساختمان‌ها نیز به‌راحتی نصب و اجرا شود.
تعمیرات کلی و جزیی وکانکس و سیم کشی و لوله کشی نیز از دیگر خدمات لاکچری سازه میباشد
با توجه به مجوز شهرداری در خصوص ۱۲۰ متر ساخت کانکس در زمین ها‌ی کشاورزی ویا ... کانکس‌ها بهترین گزینه برای اجرای این موضوع خواهند بود.
متریال کل ساخت و ساز کانکس‌ها ایرانی هستند و نه تنها قابل رقابت با محصولات مشابه هستند بلکه گا‌ها بسیار بهتر و با کیفیتر نیز هستند.
آیا امکان ارائه نمایندگی در تهران و کل کشور را دارید؟
با توجه به نگاه پیشرفت کشورو ایجاد اشتغال برای جوانان کشورم حتما با تمام وجود امکان دادن نمایندگی در کل کشور را خواهم داشت و بانشستی که خواهیم داشت به توافقات خوبی خواهیم رسید.
با توجه به اینکه حضرتعالی یکی از جوانترین مدیران این صنف هستید امکان مشاوره برای ایجاد کارگاه‌های مشابه در کل کشور را خواهید داشت؟
نگاه مجموعه لاکچری سازه نگاه کاملا ایرانی است یعنی افتخار هر ایرانی افتخار من است لذا با توجه به این نگاه با تمام وجود در خدمت هم وطنانم هستم تااز تجربیات خودم را به صورت رایگان و افتخاری در خدمت ایجاد کارگاه‌های کانکس ارائه دهم؛ همانطوری که تابحال نیز چندین کارگاه توانسته اند با مشاوره ما کار گاه‌های را نیز ایجاد کنند که این بزرگترین افتخارات مجموعه ما بوده است.
یکی از مهترین ویژگی‌های مجموعه لاکچری سازه را مطرح بفرمایید؟
تمام تلاش مجموعه ارائه بهترین کانکس با بهترین کیفیت در کمترین زمان به مشتری میباشد وبرای رفاه مشتریان محترم سعی کرده ایم که نحوه پرداخت را نیز به صورت توافقی و قسطی نیز انجام دهیم.
مشاوره و بازدید قبل ازساخت به صورت میدانی در هرجای کشور که باشد یک از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه میباشد که با توجه به شرایط آب وهوایی و محیط و نحوه استفاده از کانکس مورد بررسی بهترین کادر کارشناسی انجام خواهد شد
آقای مهدی حسین پور مدیریت کارگاه تولید کانکس لاکچری سازه توصیه خودرا به جوانان و هم سن و سالا‌های خود اینگونه مطرح فرمودند:
با توجه سن ۲۲ سالگی که دارم متاسفانه خیلی زیاد شکست کاری خورده ام، ولی آنچه که باعث شد دوباره رشد کنم وهیچ وقت شکست را نپذیرم توکل به خدا و بعد پشت کاربوده است؛ به تمام جوانان عزیز توصیه می‌کنم که بعد شناخت علاقه مندی شغلی که دارید وبعداز شناخت پتانسیل‌های خود شروع و اقدام به آن حرفه کنید و بعد از گرفتن مشاوره بدون ترس و با جرات به شغل خود ادامه دهید و از نگاه قدرت و ما میتوانیم حتما موفق خواهید شد وهرگز از کلمات منفی که نمی‌شود استفاده نکنید، چون
ما خواستیم و توانستیم وقطعا اگر شما هم بخواهید می‌توانید موفق شوید
راه‌های ارتباطی با مجموعه لاکچری سازه

۰۹۹۳۴۵۵۱۸۰۷
۰۹۳۹۳۶۸۹۳۲۵
پیج اینستاگرام لاکچری سازه:
@luxury_saze_vila

آدرس: استان تهران – بعداز اتوبان ساوه کنارگذر شرق نبش خیابان شهید غفاری مجموعه لاکچری سازه

newsQrCode
ارسال نظرات