حضور و سخنرانی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نمازجمعه این هفته بخش چندار

‌‌
‌‌
کد خبر: ۲۱۹۸

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،جمعه ۱۸ خردادماه، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ طی سخنانی در نماز جمعه بخش چندار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، خصوصاً سردارسلیمانی شهید محور مقاومت و شهدای عرصه خدمت، آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان، گفت: الحمدالله آینده ایران اسلامی بسیار درخشان است وآینده روشنی پیش روی انقلاب اسلامی ایران قرار دارد.
البرزی افزود: اگر که در گذشته چالش مهم آمریکا، تسخیر سفارتخانه آن کشور در ایران بود، ولی امروز چالش آن‌ها این است که چرا عمق نفوذ ایران به هزاران کیلومتر آنطرف‌تر از مرز‌ها کشیده شده است؟ و چرا ایران به یکی از بازیگران اصلی در مناسبات بین‌المللی تبدیل شده است؟ و اینکه ایران توانسته عضو باشگاه هسته‌ای جهان شود و اینکه دنیا باید یک ایران اتمی غیرنظامی را در کنار خود ببیند، همه به برکت خون شهدا و با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری و به پشتوانه مردم بزرگ ایران اسلامی حاصل شده است.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: هیچ خطری مرز جغرافیایی ما را تهدید نمی‌کند و مرز‌های ما از هرگونه تجاوز مصون است، ولی مرز‌های فرهنگی و اعتقادی ما چرا.
وی افزود: در جنگ نیابتی استکبار، استقلال و تمامیت ارضی کشور‌های سوریه و عراق، امنیت عتبات عالیات و ۴۰ کیلومتری مرز‌های ایران خط قرمز ما هستند که همه این‌ها را به برکت خون شهدا به دست آورده‌ایم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هرجا که آسیب دیدیم، فرامین مقام معظم رهبری را " کما هو حقّه" اجرا نکردیم و هر کجا موفق شدیم، چون به فرمان معظم له عمل کردیم، گفت: مردم عزیز ایران سه هفته دیگر حماسه بزرگ دیگری را رقم خواهد زد، و همچنان که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت با شکوه فراوانی به میدان آمدید، در یک جای دیگر باید نتیجه آنرا بگیریم.
البرزی افزود: مشارکت حداکثری، استراتژی‌های مهم نظام در انتخابات است و باید با مطالعه بیشتر، قوه مجریه به کاندیدایی که نزدیک‌تر و همراه‌تر با، ولی فقیه و مطابق با ۴ شاخصه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، سپرده شود.
وی بیان داشت: ایران اسلامی به مرد میدان نیاز دارد تا برنامه‌های اجرا نشده شهید آیت الله رئیسی را با جدّیّت پیگیری و اجرایی نماید.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در ادامه با بیان گوشه‌ای از عملکرد درخشان دولت سیزدهم گفت: پوشش بیمه درمانی برای ۱۲ میلیون نفر، افزایش ۱۷ هزار تخت بیمارستانی، بازگشت به چرخه تولید و راه‌اندازی مجدد ۴۰۰۰ واحد صنعتی تعطیل، آغاز ساخت ۴ میلیون مسکن در قالب نهضت ملی مسکن و ایجاد ۱ میلیون شغل در سال، گوشه‌ای از اقدامات دولت سیزدهم در مدتِ کمتر از سه سال است.
البرزی در پایان با اشاره به مشکل کم آبی در بخش چندار گفت: تا حل نهایی مشکل کم آبی، مسئولین پای کار هستند و با آوردن چاه‌های جدید به مدار، مشکل کم آبی حل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات