خانه فناور محیط زیست البرز افتتاح شد

جام جم البرز/ خانه فناور محیط زیست البرز با حضور مسوولان کشوری و استانی در این استان افتتاح شد.
جام جم البرز/ خانه فناور محیط زیست البرز با حضور مسوولان کشوری و استانی در این استان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۲۰۷

به گزارش جام جم البرز: مراسم افتتاح خانه فناور محیط زیست البرز صبح شنبه با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی و مسوولیت‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیرکل محیط زیست البرز در محل دانشکده منابع طبیعی دانشکدگان برگزار شد.

توسعه فناوری‌های محیط زیست پل ارتباطی بین دانشگاه و مراکز علمی

در این مراسم ابتدا "سید محمدعلی ابراهیم زاده موسوی" رئیس دانشکدگان بیان کرد: این اتفاق میمون با عنوان خانه فناور محیط زیست می‌تواند فصل آغاز جدیدی برای توسعه فناوری‌های محیط زیستی استان باشد و پل ارتباطی بین دانشگاه و مراکز علمی با محیط زیست ایجاد کند.

نقش برجسته اساتید برجسته دانشکدگان در تخقیقات محیط زیستی

در ادامه "امیر عبدوس "مدیرکل مشارکت‌های مردمی و مسوولیت‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نیز به نقش اساتید برجسته دانشکدگان که پیش از این با عنوان پردیس نامیده می‌شد در تحقیقات محیط زیستی سازمان اشاره کرد و ضمن تبریک اول ذالحجه و روز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه را بسیار پرخیر و برکت عنوان کرد.

استفاده از ظرفیت اساتید یکی از نشانه‌های مردمی سازی کارها است

در این مراسم مجید درگی مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز به نقش مردم در حفظ محیط زیست اشاره کرد و واگذاری کارها به مردم را خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهور شهید دانست و افزود: یکی از نشانه‌های این مردمی سازی استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان در تحقیقات محیط زیستی است که با ایجاد خانه فناور محقق می‌شود.

در پایان با حضور مهمانان و اساتید و دانشجویان، خانه فناور محیط زیست البرز در محل مجموعه انجمن‌های علمی و ملی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران افتتاح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات