حسام مراد خانی، مدیر هلدینگ گردشگری سایدا :

جذب بیشتر گردشگر، موجب اشتغال زایی می شود

روزنامه جام جم البرز با حسام مراد خانی، مدیر هلدینگ گردشگری سایدا، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با حسام مراد خانی، مدیر هلدینگ گردشگری سایدا، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۲۲۱۹

یک سری از شرکت‌های گردشگری وجود دارند که تمام خدماتی که توریست برای درمان نیاز دارد را با پزشکان و مراکز درمانی هماهنگ می‌نماید و کل پروسه درمان را پوشش می‌دهد. بیش از ۴۰ کشور، مسافر داشتیم که در حوزه سلامت به ایران می‌آمدند. بخش جراحی زیبایی، در کشور ما بسیار مطرح و گسترده است، چون تعداد این گونه جراحی‌ها در کشور فراوان است، بسیار با تجربه عمل می‌کنند و در حوزه خود، بسیار تخصصی، فعالیت می‌کنند.
عمل‌های بسیار سنگین جراحی، در ایران انجام می‌شود، مقرون به صرفه بودن خدمات پزشکی موجب جذب بیماران خارجی شده است. بسیاری از اتفاقات در کشور ما، باعث بی اعتمادی گردشگر ایرانی شده است. در حالی که جذب بیشتر گردشگر موجب اشتغال زایی و همچنین درآمدزایی بسیار زیادی می‌شود؛ بنابراین باید زمینه‌های سفر گردشگران خارجی به میزان بیشتری فراهم شود. متاسفانه هر روزی که به جلو حرکت می‌کنیم، در این زمینه دچار مشکلات بیشتری می‌شویم.
یکی از بخش‌های مهم در هر صنف و فعالیتی، رسانه است، زمانی که درحرفه خود دیده نشوید، نمی‌توانید به موفقیت برسید، جراحی‌های پیشرفته زیادی در ایران وجود دارد که بسیار علمی است، ولی کسی اطلاعی از تکنولوژی ندارد.
تا زمانی که رسانه‌ای قوی و قدرتمند، برای معرفی وجود نداشته باشد، از تکنولوژی عقب می‌مانیم. یکی دیگر از مشکلات ما، مهاجرت تعداد زیادی از نخبگان است، امیدواریم این اتفاق، کمتر به جریان بیفتد و مسائل و معضلات، هر چه زودتر مرتفع گردد.

newsQrCode
برچسب ها: حسام مراد خانی
ارسال نظرات