رضا یاری، مدیر گروه معماری و دکوراسیون خانه چوبی :

افراد در هر جایگاه و موقعیتی، نیاز به آموزش دارند

روزنامه جام جم البرز با رضا یاری، مدیر گروه معماری و دکوراسیون خانه چوبی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با رضا یاری، مدیر گروه معماری و دکوراسیون خانه چوبی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۲۲۴۵

بزرگ‌ترین مشکلی که در حوزه کاری ما وجود دارد، نوسانات قیمتی در بازار می‌باشد که به طور مستقیم، تحت تاثیر این نوسانات هستیم و متضرر می‌شویم.
در زمینه تهیه متریال و فروش مشکل داریم. اکثر مواد اولیه مورد استفاده ما، تولیدات داخلی هستند. با این حال، قیمت آن ها، با نوسانات ارز، افزایش می‌یابد. این، عدم ثبات قیمت، موجب نارضایتی مشتریان هم شده است.
توصیه بنده این است که مشتریان، رزومه کاری و اخلاقی فروشنده را بررسی نمایند. این کار، موجب پیشگیری از خسارت و اتلاف وقت و هزینه می‌شود. موضوع آموزش قبل از اجرا، مشکل مهم جامعه ما است. بسیاری از معماران و دکوراسیون کاران، آموزش‌های کافی ندیده اند و از نظر تجربه کاری، حرفه‌ای نیستند. مدرک تحصیلی، به تنهایی، در هیچ زمانی، کارآمد نبوده است. برای ورود به بازار کار، نیاز به یادگیری وجود دارد. حتی در مورد نحوه برخورد با مشتری نیز، باید آموزش‌های لازم، صورت گیرد. کسانی که وارد این حوزه یا حرفه‌های دیگر می‌شوند، باید بدانند، کلمه مدیریت واژه ثقیلی است. افراد برای آموزش مدیریت، هزینه‌های سنگینی می‌پردازند و زمان زیادی صرف می‌نمایند. ما، در هر جایگاه و موقعیتی، نیاز به مربی داریم و باید یادگیری، همواره وجود داشته باشد تا تجربه هایمان، افزایش پیدا کند و نباید مغرور شویم. این اقدامات، موجب پیشرفت ما و جامعه خواهد شد. در این صورت، علی رغم وجود تحریم یا مشکلات دیگر، هیچ وقت شکست نخواهیم خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات