رئیس بنیاد نخبگان البرز:

هدف رویداد گفتاورد برقراری اتصال میان نخبگان و حاکمیت است

جام جم البرز: همه کسانی که ایده و حرفی برای گفتن دارند، می‌توانند از طریق رویداد گفتاورد حرف خود را به بدنه حکمرانی بزنند.
جام جم البرز: همه کسانی که ایده و حرفی برای گفتن دارند، می‌توانند از طریق رویداد گفتاورد حرف خود را به بدنه حکمرانی بزنند.
کد خبر: ۲۲۵۳

به گزارش جام جم البرز: "محمد نبیونی" رئیس بنیاد نخبگان البرز، در افتتاحیه رویداد ملی گفتاورد نخبگان (پهنه دماوند) که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد برقراری اتصال مشخص و شفاف بین نخبگان و حاکمیت است.

وی ادامه داد: همه کسانی که ایده و حرفی برای گفتن دارند، می‌توانند از طریق این رویداد حرف خود را به بدنه حکمرانی بزنند.

وی افزود: این امکان فراهم شده که تمام صاحبان ایده در پهنه دماوند (تهران و البرز) در این رویداد ملی شرکت کنند.

نبیونی اظهار کرد: این گفتاورد در پنج محور امنیت غذایی، سیاست گذاری و حکمرانی، منابع طبیعی، مسائل ارزی و مالی و حوزه سلامت برگزار شده که زمینه ساز همکاری و تعامل بین نخبگان، مردم و مدیران کشور خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: در قالب فراخوان اولیه از ۲۲ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ماه، افراد ایده و طرح‌های خود را در پهنه‌های مختلف ارائه خواهند کرد و پس از غربالگری آنها، امکان ارائه طرح‌ها و ایده‌های برگزیده در چارچوب نمایشگاه فراهم می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان البرز گفت: پس از این مرحله، رقابت در مرحله نیمه نهایی آغاز می‌شود و از این طرح‌های موجود، در هر حوزه یک طرح یا ایده معرفی و بعد از آن زمینه تیم سازی و تشکیل هیات‌های اندیشه ورز فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: در نهایت ایده و طرح‌های برتر امکان دیدار با رئیس جمهور در سال جاری را پیدا می‌کنند و پس از آن هم ایده‌های شاخص در حضور مقام معظم رهبری مطرح و مورد حمایت واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: این گفتاورد زمینه ساز تحقق شعار امسال در بخش نخبگانی را فراهم می‌کند و قطعا بنیاد ملی نخبگان حمایت ویژه‌ای از ایده‌های برتر این رویداد ملی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات