خبرخوش برای مهستان نشینان؛

راه اندازی شعب بانکهای مختلف در شهر مهستان

محمد رضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جلسه ظهر دوشنبه ۱۴٠۳/۳/۲۱ در سالن جلسات شهرداری شهر مهستان خبر از راه اندازی شعب بانکهای مختلف در این شهر خبر داد.
محمد رضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جلسه ظهر دوشنبه ۱۴٠۳/۳/۲۱ در سالن جلسات شهرداری شهر مهستان خبر از راه اندازی شعب بانکهای مختلف در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۴

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،محمدرضا البرزی گفت:ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داریم که ان شاالله بعد از انتخابات تا یک ماه آینده شعب‌های مختلف بانکی در فاز‌های مختلف شهر مهستان راه اندازی میشود.

البرزی بیان کرد: با فاکتور‌های که در این شهر وجود دارد نشان میدهد جمعیتی بالای ۱۴٠هزار نفرجمعیت در شهر مهستان ساکن است و اینکه برنامه‌ای که دولت در این شهر دارد، ما باید برای اسکان جمعیتی بالغ بر ۵۲٠هزار تا۶٠٠هزار نفر جمعیت، زیر ساخت‌های لازم را داشته باشیم.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه در شهر جدید مهستان فقط یک شعب از بانک ملی، و یک شعب از بانک مسکن، و یک باجه از بانک رفاه وجوددارد و بقیه بانک‌ها صفر میباشد ادامه داد: دستگا‌های اقتصادی در این شهر باید ترغیب شوند، و بانک‌هایی که در این شهر راه اندازی میشود از همه فعالان اقتصادی و مردم عزیز میخواهیم این فعالیت بانکی را جدی بگیرند و با حمایت و به گردش در آوردن حساب هایشان باعث پیشرفت بانک وفعال‌تر شدن آن‌ها باشند.

البرزی ادامه داد؛ ما در بخش‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان، حوزه فرهنگی و عمرانی، مبلمان شهری و در بحث زیر ساخت‌ها برق و گاز که همه این‌ها در غالب «شورای توسعه شهر مهستان» است در حال انجام این زیر ساخت‌ها هستیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از تمام دستگا‌های اجرایی خواست همگام با مجموعه بانکی در جهت حل مشکلات مردم پای کار بیایند و از مدیران شعب بانک‌ها خواست تا دست و دل بازانه در این موضوع تصمیم بگیرند تا خبر‌های خوشی برای مردم داشته باشند.

در ادامه علی گلرخی شهردار شهر مهستان به ایراد سخن پرداخت و شهر مهستان را با جمعیتی بالغ بر ۱۸٠هزار نفر قلمداد کرد و افزود؛ یکی از بستر‌های توسعه اقتصادی در شهر مهستان تاسیس همین شعب‌های بانکی است که ما آمادگی خود را در جهت خدمات دهی هر چه بهتر برای شهروندان مهستان اعلام می‌داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات