آسفالت بیش از ۳۲ هزار متر مربع از معابر فردیس

جام جم البرز/ معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس گفت: ببش از  ۶ هزار و ۱۵۲ تن آسفالت از ابتدای سال جاری تا کنون در معابر مختلف فردیس توزیع شده است.
جام جم البرز/ معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس گفت: ببش از ۶ هزار و ۱۵۲ تن آسفالت از ابتدای سال جاری تا کنون در معابر مختلف فردیس توزیع شده است.
کد خبر: ۲۲۵۸

به گزارش جام جم البرز: "امیرحسین سلیمی" معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس در جمع خبرنگاران در خصوص این خبر اظهار کرد: در راستای بهبود خدمت رسانی و تامین رفاه و رضایتمندی شهروندان، عملیات آسفالت مکانیزه معابر اصلی و فرعی از ابتدای سال جاری تا کنون به مساحت ۳۲ هزار و ۲۵۱ متر مربع، انجام شده است.
وی با بیان اینکه برای این عملیات حدودا ۶ هزار و ۱۵۲ تن آسفالت بکار رفته است، افزود: بهسازی، نوسازی و بهبود وضعیت معابر در جهت تسهیل در تردد خودرو‌ها در معابر پرتردد از جمله خیابان امام حسن (ع)، خیابان نسیم، بلوار کچویی و بلوار شهدا در حدفاصل فلکه سوم تا چهارم، انجام شده است.
معاون عمران شهرداری فردیس در ادامه گفت: عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری به مساحت ۱۸ هزار و ۶۱۴ متر مربع انجام شده است. همچنین به منظور ایجاد سطحی ایمن در معابر، ۱ هزار و ۶۷۵ تن آسفالت، صرف شده است.
سلیمی بر لزوم افزایش نظارت بر روند اجرای عملیات آسفالت تاکید و خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت معابر موجب زیباسازی فضای شهر و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها می‌شود و بر طبق استاندارد‌های موجود با رعایت دستورالعمل‌های لازم به صورت مستمر در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات