فعالیت ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد البرز

جام جم البرز/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در این استان متولی غنی سازی اوقات فراغت شدند.
جام جم البرز/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در این استان متولی غنی سازی اوقات فراغت شدند.
کد خبر: ۲۳۲۱

به گزارش جام جم البرز: "حجت الاسلام کاظم شکری" در نشست خبری روز چهارشنبه ۲۳ خرداد با اشاره به اهمیت توسعه و تعمیق فرهنگ غنی غدیر، تبیین و ترویج آموزه‌های علوی و سیره امیرالمومنین (ع) در تمام ابعاد زندگی انسان افزود: ترویج و تبیین سیره امیرالمومنین (ع) یکی از مهمترین مبانی در مساجد برای اوقات غنی سازی فراغت است.

وی گفت: توجه به جایگاه امیرالمومنین (ع) یک راهبرد کلان به منظور ایجاد انگیزه، تشویق مردم و مسئولان به منظور نزدیک شدن به جامعه علوی مبتنی بر اصول و قواعدی است که حضرت علی (ع) آن را در نهج البلاغه شریف ترسیم کرده است.

شکری با بیان این مهم که امامت و ولایت به عنوان سرفصل اعتقادات دینی و ایمانی مسلمانان است اظهار کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف تبیین و تحقق شعار سال در دهه ولایت و امامت در قالب سربرگ نامه‌های اداری، پوسترها، پارچه نوشته‌ها این شعار را مورد توجه قرار می‌دهند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی نیز از جمله گروه‌های رسانه‌ای موثر در توجه بخشی به این شعار در این دهه هستند.

حجت الاسلام شکری بیان کرد: بر این اساس ائمه مساجد و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز در خطبه‌های نماز جمعه طی دهه ولایت و امامت نسبت به تبیین شعار «امیرالمومنین (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» اقدام می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات