
بزرگترین مشکل ما تبلیغات ناکارآمد است، باید در راه اندازی یک حرفه، از تبلیغات درست و نیروی حرفهای متخصص استفاده کرد. در کسب و کار، باید اخلاق حرفهای داشت و نیروی فروش خوب و حرفه ای، باعث افزایش فروش عالی و موفق میشود. در چند سال آینده، مغازه ها، جمع خواهد شد و بیشتر کارها به سمت کسب و کار خانگی و اینترنتی سوق داده میشوند. در حال حاضر یک سری از برندها هستند، که سفارش خودشان را به یک کارخانه دیگر میسپارند و با برند خودشان تولیدات را به انجام میرسانند. اگر مدیریت خوبی وجود داشته باشد، بابت هر سفارش مشتری، کار مفید انجام میگردد. باید مردم از معتبر بودن سایتها آگاه گردند و دقت نمایند تا بهترین خرید را داشته باشند. صاحبان مشاغل دقت کنند که رفتارشان با مشتری خوب باشد، چون این مشتری است که باعث جذب مشتری میشود و این در کار ما بسیار حائز اهمیت است.
مهندس امید رحمانی، بنیانگذار و مدیریت استودیو معماری شاخص مند کرد:
علیرضا دهقی، مدیرعامل مجموعه تبیین کرد:
عرفان صارم، موسس و مسئول فنی کلینیک جامع صارم تبیین کرد: