
به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،علی گلرخی در همین ارتباط اظهار داشت: امروزه در شهرهای بزرگ توجه جدی به بهره برداری از فضاهای تبلیغاتی سطح شهر و امکان درآمدزایی از آنها با مشارکت بخش خصوصی وجود دارد و این مسئله طی سالیان اخیر بنا به دلایل متعدد اخیر در شهر مِهِستان مغفول مانده بود که با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، فضای جدید کاری پیش روی مجموعه قرار گرفته است.
این مسئول ادامه داد: لذا مجموعه مدیریت شهری بنا دارد تا در جهت بهره برداری از تلویزیونهای شهری و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر با همکاری بخش خصوصی اقدام نموده و پس از گذشت چندین سال، حوزهای مسکوت و مغفول مانده را به درآمدزایی و پویایی برساند؛ موضوعی که میتواند الگوی رفتاری در سایر بخشهای مستعد ایجاد ثروت شهری نیز باشد.
وی افزود: شهرداری و شورای شهر مِهِستان مصمم هستند تا فصل جدید درآمدی و ارتقای بهره وری را در حوزههای مدیریت پسماند و تبلیغات شهری رقم بزنند و تجربیات و مستندات نیز به خوبی نشان موفقیتهایی هستند که دیگر شهرها در این زمینه داشته اند و افقهای جمعیت پذیری و آینده روشن پیش روی مِهِستان هم دلالت بر موفقیت و تحقق این چشم اندازها دارد.
ساسان محمودی، مدیرعامل و سید احمد محمدی، نائب رئیس شرکت مهندسی پارس دانش الکترونیک سها :
محمد متقیان نژاد، رئیس انجمن شیتوریو شوکوکای یونیون آسیا تاکید کرد:
راحله کریمی، مدیر و موسس مجموعه ورزشی ستاره سازان :
مریم سلیمی، مدیر آکادمی زیبایی مریم سلیمی: